فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک گفت: برای رفع مشکلات جامعه باید جهادگونه وارد عرصه شد در این بین نیز حلقه‌های صالحین ظرفیت خوبی برای آگاهی بخشی در بحث حمایت از تولید ملی و تحقق اقتصاد مقاومتی دارد.
کد خبر: ۸۷۰۱۱۵۱
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، پاسدار محمدرضا رضایی شامگاه گذشته در جمع بسیجیان حوزه مقاومت شهدای بدر شهرستان اراک با اشاره به نامگذاری امسال به نام "اقتصادمقاومتی، اقدام و عمل" از سوی مقام‌معظم رهبری اظهار داشت: تحقق اقتصاد مقاومتی و ایجاد فرصت‌های اشتغال یک کار جهادی گسترده‌ای می‌خواهد که امیدواریم در این زمینه همه متولیان به سهم خود آستین بالا زده و ورود پیدا کنند.

وی افزود: برای رفع مشکلات جامعه باید جهادگونه وارد عرصه شد و در این میان بسیجیان نیز باید در تمامی زمینه‌ها برای تحقق شعار سال وارد عمل شوند و با فراگیری تخصص‌های لازم به صورت کارآمد به دنبال رفع مشکلات جامعه باشند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: امروز متاسفانه جامعه به سوی مصرف‌گرایی حرکت می‌کند هر کس باید به سهم خود به اطلاع رسانی مبادرت کند و درباه تاثیر حمایت از تولید ملی اگاهی بخشی ایجاد کند، در این میان حلقات صالحین می‌توانند سهم بسزایی داشته باشند و با توجه به این مسئله می‌توان گفت که حلقه‌های صالحین ظرفیت خوبی برای تحقق اقتصاد مقاومتی دارد.

پاسدار رضایی با اشاره به لزوم توجه هر چه بیشتر به منویات مقام‌معظم رهبری گفت: باید خواسته‌ها و مطالبات مقام‌معظم رهبری بیش از گذشته در حلقه‌های صالحین مطرح شوند و در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل مزین شده است در راه تحقق شعار سال و در راه ولایت قدم بردارند.

وی افزود: از مصادیق اقتصاد مقاومتی بحث استفاده از ظرفیت‌ها و توجه به توانمندی‌های داخلی است که در این راستا بسیج سازندگی با برنامه‌هایی که در زمینه اجرای طرح‌های مختلف در استان داشته الگوی بسیار مناسبی برای اقتصاد مقاومتی است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: بسیج نیز به سهم خود هر آنچه در توان دارد در این میدان به منصه ظهور رسانده است و بسیج سازندگی نیز علاوه بر برنامه‌هایی که در جهت اقتصاد مقاومتی دارد اقدامات درخور توجهی در جهت توانمند ساختن جوانان در عرصه‌های مختلف داشته که طرح اردوهای جهادی و هجرت مصداق بارز این اقدامات است.

پاسدار رضایی در پایان خاطرنشان کرد: قدم‌های بسیجیان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بسیار سازنده بوده و امیدواریم در سال اقتصادمقاومتی اقدام عمل، حلقه‌های صالحین با تکیه بر تولیدات بومی، توان داخلی و ارائه پروژه‌های منطقه‌ای بتواند بستر خوبی برای استقلال کشور فراهم کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات