خبرهای داغ:
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس گفت: دخالت نکردن در گناه افراد در جامعه مانند تفکر فردگرایی غربی است و در جامعه اسلامی نباید این موضوع شیوع پیدا کند.
کد خبر: ۸۷۰۱۱۵۳
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴
سلیمان مهدوی ظهر امروز در جلسه دبیران ستاد امر به معروف و نهی از منکر ادارات استان فارس با بیان اینکه نباید دبیران امر به معروف و نهی از منکر بگذارند حرام خدا حلال جلوه کند اظهار داشت:  دبیران امر به معروف ادارات دولتی می‌توانند با تذکر لسانی جلوی بسیاری از مشکلات در ادارات را بگیرند.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر یکی از مهم‌ترین واجبات دین اسلام است خاطرنشان کرد: اگر امر به معروف و نهی از منکر در ادارات و جامعه امروز ایران که دچار یک بی‌تفاوتی شده است، همگانی شود بسیاری از مشکلات جامعه ایران مانند بی‌نمازی به خودی خود رفع می‌شود. 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس با اشاره به اینکه بسیاری از افراد جامعه امروز ایران ناخواسته به تفکرات فردگرایی جامعه‌های غربی تن داده‌اند افزود: دخالت نکردن در گناه افراد در جامعه مانند تفکر فردگرایی غربی است و در جامعه اسلامی نباید این موضوع شیوع پیدا کند.

مهدوی با بیان اینکه در زمان جنگ 8 ساله تلفات جنگ الگو سازی و حرکت ایجاد می‌کرد تصریح کرد: تلفات جنگ نرم امروز که دشمنان جمهوری اسلامی ایران به راه انداخته‌اند بسیار خطرناک است و  صدمات جبران ناپذیری به جامعه اسلامی و مردم می‌زند.

وی اظهار داشت: دبیران امر به معروف و نهی از منکر ادارات می‌توانند با کارهای فرهنگی خود از قبیل مسابقه مقاله نویسی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر و برگزاری همایش برای خانواده‌های کارمندان ادارات دولتی ایجاد گفتمان سازنده کنند که این نقش بسیار زیادی در گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در ادارات دارد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر ضمانت حیات دین اسلام و جامعه اسلامی است عنوان کرد: دبیران ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید در اصلاح جامعه از خودشان شروع و بعد به سراغ افراد در جامعه بروند تا تاثیر خود را بگذارد.

عبدالکریم نباتی، مدیر کل تامین اجتماعی فارس در این گردهمایی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی نقش بسیار مهمی در کشور دارد اظهار داشت: 46 درصد از جمعیت استان فارس نزدیک به 2 میلیون و 800 هزار نفر تحت پوشش این سازمان هستند که این نشان دهنده نقش بسیار گسترده سازمان تامین اجتماعی است.

وی با بیان اینکه 123 هزار نفر مستمربگیر در استان فارس وجود دارد تصریح کرد: 160 میلیارد تومان ماهیانه به این افراد که اکثرا از اقشار کم درآمد هستند پرداخت می‌شود که کمک شایانی به افزایش کیفیت این افراد داشته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها