خبرهای داغ:
استاندار فارس با بیان اینکه این استان تنها استانی است که یک کیلومتر آزاد‌راه ندارد گفت: پروژه آزاد راه شیراز-اصفهان سال ۹۷ به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۸۷۰۱۱۸۳
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰
سید محمد علی افشانی  با بیان اینکه مهم‌ترین مسئله برای اصناف بحث حمل و نقل است اظهار داشت: استان فارس تنها استانی است که حتی یک کیلومتر آزادراه ندارد.

وی با بیان اینکه پروژه ساخت آزاد راه شیراز -اصفهان تا سال گذشته تنها 25 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است اما از اسفندماه تاکنون 30 درصد دیگر پیشرفت فیزیکی کرده است افزود: 1200 میلیارد تومان اعتبار به تکمیل این پروژه اختصاص یافته است و تا سال 97 به مرحله بهره‌‌برداری می‌رسد.

استاندار فارس تصریح کرد: ارتباط استان فارس با کشور عراق از طریق خط ریلی شیراز-اهواز باید برقرار شود تا هم محصولات کشاورزی استان از این طریق به این کشور ارسال شود هم رفت و آمد زائران به عتبات تسهیل شود.

وی عنوان کرد: تمام قطعات بزرگراه شیراز -اهواز نیز تعیین تکلیف و پیمانکارانش مشخص شده‌اند و مناقصه یک قطعه از این بزرگراه نیز امروز برگزار شده است و با قولی که وزیر راه و شهرسازی داده در سال 95 و 96 این بزرگراه تامین اعتبار می‌شود.

افشانی بازاریابی به روش جدید را یکی از اصول اساسی در فعالیت اصناف دانست و گفت: امروزه بخش قابل ملاحظه‌ای از معاملات در دنیا به روش مجازی انجام می‌شود و اصناف ما نیز باید در این فضای مجازی کالاهای خود را برای فروش معرفی کنند. 

وی با تاکید بر سرمایه اجتماعی که مهم‌ترین شاخصه آن ایجاد اعتماد بین افراد جامعه است افزود: هرچه سرمایه اجتماعی بالاتر باشد آن جامعه توسعه یافته‌تر است.

وی رعایت حقوق مصرف‌کننده را یکی از مهم‌ترین وظایف اصناف دانست و گفت: امید است که همانطور که اتاق اصناف استان فارس در ارزیابی هیئت نظارت رتبه نخست را کسب کرده‌اند در کیفیت تولید نیز موفق به کسب رتبه برتر کشور شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها