خبرهای داغ:
به همت سازمان بسیج جامعه زنان کشور برگزار می‌شود

شرکت 500 خواهر بسیجی در دوره آموزش مربیان مهدهای مساجد

به منظور تربیت مربیان مهدهای مساجد در سراسر کشور، دوره آموزش مربی با حضور 500 خواهر بسیجی علاقمند که دارای شرایطی مانند تحصیلات دانشگاهی مرتبط، آشنایی با حداقل سواد قرآنی و شهرت به حسن خلق هستند، در تهران برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۰۱۱۹۲
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱
به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج، دوره آموزشی مربیان مهدهای مساجد در سال 1395 از روز پنجشنبه 24 تیر 1395 آغاز و تا جمعه اول مردادماه سال جاری در اردوگاه شهید میرحسینی برگزار خواهد شد.

در این دوره که به منظور تربیت مربیان مهدهای مساجد برگزار می‌شود، 500 خواهر بسیجی علاقمند و واجد شرایط  از سراسر کشور شرکت می‌کنند.

اعتقاد به دین مبین اسلام، تابعیت جمهوری اسلامی، التزام عمل به اصل ولایت مطلقه فقیه، پای بندی به فرایض دینی و دارا بودن حداقل سواد قرآنی برخی از شرایط شرکت در این دوره است.

همچنین داشتن شرایط سنی (22 تا 40 سال) و دارا بودن مدرک کارشناسی و یا بالاتر در یکی از رشته‌های پیش دبستانی، روانشناسی، علوم تربیتی، مشاوره و راهنمایی، الهیات و سطوح معادل حوزوی از شرایط اختصاصی شرکت در این دوره است.

در روستاها شرکت مربیانی که دارای مدرک فوق دیپلم در کلیه رشته‌های فوق هستند مانعی ندارد و نیز دارا بودن مدرک فوق دیپلم و یا بالاتر در رشته کودکیاری و یا مربی کوک از شرایط تخصصی شرکت در این دوره است.

خواهران بسیجی علاقمند به گذراندن این دوره به تشخیص مسئول سازمان بسیج جامعه زنان در استان‌های  کشور انتخاب خواهند شد و پیش از برگزاری دوره از آنان تست روانشناسی نیز گرفته می‌شود.

در این دوره نمایشگاهی از دستاوردهای مربیان مهدهای قرآنی سراسر کشور دایر می‌شود و چند مرکز انتشارات کودک جهت ارائه محصولات فرهنگی، وسایل کمک آموزشی، لوح فشرده راجع به روانشناسی کودک و کتابهای مرتبط با کودک و مربیگری حضور خواهند داشت.

گفتنی است که این دوره ششمین دوره تربیت مربی مهد مساجد است که به همت سازمان بسیج جامعه زنان کشور در شهر تهران برگزار می‌شود.


ارسال نظرات