خبرهای داغ:
مدال آور مسابقات جهاني وودبال كره جنوبي تجليل شد

تقدير استاندار سمنان از بانوي ورزشكار سمناني

استاندار سمنان با حضور در منزل بهناز قدس بانوي ورزشکار سمنانی که در مسابقات جهانی وودبال کره جنوبی حائز کسب مقام اول شده بود، تقدیر بعمل آورد.
کد خبر: ۸۷۰۱۲۳۱
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان،‌ محمدرضا خباز استاندار سمنان ضمن حضور در منزل سرکار خانم بهناز قدس ورزشکار سمنانی که به همراه تیم ملی کشورمان در مسابقات جهانی وودبال جی جو کره جنوبی حضور یافته بود و حائز مقام اول و کسب مدال ارزشمند طلا شده بود و لقب بازیکن ملی را از آن خود کرده بود، تقدیر بعمل آورد.

وی در این دیدار با تاکید بر اینکه در اسلام ورزش یک ارزش محسوب می شود، افزود: دامنه اسلام چون دین کامل است کارهایی را که در حفظ سلامت انسان موثر است عبادت می داند.

استاندار سمنان اظهار داشت: وقتی ورزش جنبه قهرمانی پیدا می کند و ورزشکاران در عرصه های جهانی می درخشند این ارزش تبدیل به غرور ملی می شود.

خباز اذعان داشت: در سالهای اخیر بانوان کشورمان توانستد در مجامع بین المللی در رشته های مختلف ورزشی بدرخشند و بتوانند مانند آقایان مراحل قهرمانی را طی نمایند .

وی افزود: بانوان کشورمان به این باور رسیده اند که از توان و استعداد بالایی برخوردارند و می توانند در صحنه های بین المللی ظاهر شوند و مقام کسب کنند و مهمتر از همه گل سرسبز عفت را در جهان به منصه ظهور برسانند.

استاندار سمنان خاطر نشان کرد: باید برای تلاشهای این قهرمانان که پرچم جمهوری اسلامی ایران را برفراز جهان به اهتزار در می آورند و باعث غرور ملی کشورمان می شوند احترام گذاشت و از آنان تقدیر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها