حجت الاسلام زارع در جلسه انس و مودت خانواده های پایوران ناحیه روح الله یزد:
به منظور ایجاد انس و مودت بین خانواده های پایوران مراسمی توسط ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد در محل سالن همایشهای باقرالعلوم یزد با حضور خانواده های پایوران برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۱۲۷۷
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازیزد، حجت الاسلام زارع در این مراسم گفت:اولین دعای روزهای ماه مبارک این است که خدایا روزه ما را روزه روزه داران واقعی قرار بده و خدایا ما از خواب غفلت بیدار شویم.

وی افزود:غفلت و ذکر مقابل یکدیگر است ذکر فقط ذکر لفظی نیست یک عده از بندگان خدا هستند که دائماً در حال ذکر هستند.مشغله زندگی انسان گاهی انسان را غافل می کند.

زارع گفت:اگر می خواهید اهل تقوا باشید عادل باشید، ذکر یعنی توجه؛اگر کسی اهل تفکر باشد و به آفرینش نگاه کند،متذکر می شود.اهل ذکر کسانی هستند که چه در حال فعالیت،بیع و معامله و چه در حال استراحت غافل نیستند مدام در حال محاسبه نفسشان هستند.

وی فلسفه روزه را رسیدن به تقوا عنوان کرد و افزود تقوا مایه شکستن شیطان استه و تقوا حاصل ذکر است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی یزد در ادامه افزود:امام مجتبی(ع) وقتی به یاد مواجهه و ملاقات با خدا می افتاد از هوش می رفت؛ به این می گویند توجه و اگر این توجهات باشد انسان می شود اهل بصیرت.

وی خاطر نشان کرد:اینکه انسان می رود به سمت گناه یک امر عادی نیست و اگر انسان با خدا باشد می تواند به تقوا برسد و از حرام خدا بگذرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی یزد افزود:گاهی اوقات انسان باید از حلال خدا بگذرد.اگر می خواهید از دست شیطان نجات پیدا کنید به همدیگر کمک کنید برای گسترش فرهنگ نیکوکاری تلاش کنید.این فرهنگ باعث می شود عقبه شیطان را شکست می دهد.

ارسال نظرات