دکتر دهقانپور در نشست سیاسی ناحیه روح الله یزد:
به منظور ارتقاء بینش سیاسی پایوران و سربازان؛ به همت سیاسی ناحیه روح الله یزد نشست سیاسی با حضور پایوران و سربازان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۱۲۹۸
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازیزد، دکتر دهقانپور در این نشست گفت:حضرت ولیعصر(عج)می فرمایند یتیمان ما را دریابید .سؤال می شود منظور از یتیمان چه کسانی هستند؟می فرمایند منظور شیعیانی هستند که در دوره ای زندگی می کنند که دسترسی به امامشان ندارند.سعی کنیم شیعه واقعی باشیم.مثل شیعیان دوران امام حسن(ع) و امام حسین(ع) نباشیم که وقتی کار از کار گذشت بیدار شویم.

وی در ادامه افزود: فقط به مسائل ظاهری اکتفا نکنیم بلکه به عمق مسائل بپردازیم.به عنوان مثال در رابطه با عاشورا تک تک حادثه سازان عاشورا را چه در جبهه خودی و چه در جبهه دشمن بشناسید.

دهقانپور خاطرنشان کرد:شیطان در طول تاریخ همیشه برای گمراه کردن مردم به دنبال ساخت بدل بوده است به عنوان مثال بدل امام زمان(عج)،بهائیت است.در تاریخ نشان داده یهودیها افرادی هستند که برای تخریب دین جدید حسب ظاهر ایمان می آورند و همراهی ظاهری دارند ولی از درون دین جدید را تخریب می کنند به عنوان مثال بعد از پیامبر(ص) در برهه ای از زمان نقل حدیث از پیامبر (ص) ممنوع شده بود ولی خواندن تورات بر روی منبر مانعی نداشت که این نشانة نفوذ یهویان در اسلام بود.

وی اذعان کرد:یهودیها به دنبال ایجاد اختلاف و دو دستگی در بین جوامع هستند اینها خود را قوم برگزیده می پندارند و دیدگاهشان در رابطه با انسانهای دیگر این است که انسانهای دیگر حیوانات انسان نما هستند که وظیفه شان خدمت به قوم یهود است.

دهقانپور گفت: ما در قبال حمایت از فلسطین وظیفه شرعی و انسانی داریم اینها غاصب سرزمین فلسطین هستند ریشه سکونت زندگی اینها به سرزمین بین النهرین و مصر باز می گردد که تا زمان امپراطوری روم حکومتشان ساقط می شود و پراکنده می شوند.

ارسال نظرات