مسئول اجرایی قرارگاه اقتصاد مقاومتی سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا گفت: مصرف کالای داخلی از مهمترین اقدامات عملی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۸۷۰۱۳۱۸
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی مسئول اجرایی قرارگاه اقتصاد مقاومتی سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا در جمع فرماندهان حوزه و پایگاه های مقاومت در مسجد کلیج خیل شیرگاه  با بیان مطالبی از مقام معظم رهبری، گفت: برای اجرایی نمودن اقتصاد مقاومتی باید به دانش و توان بومی تکیه نمود و نباید انتظار داشت که از تفکرات لیبرالی راه حلی برای مشکلات اقتصادی کشور بیابیم.

مهندس برمر مصرف کالای داخلی را به‌عنوان یکی از مهمترین اقدامات عملی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی خواند و بیان داشت: تمامی کسانی که وارد عرصه اقتصاد مقاومتی می‌شونددر میدان جنگ با کفار هستند و باید معتقد باشیم هر اقدامی در عرصه اقتصاد مقاومتی یک کار و تلاش مقدس است.

در ادامه فرمانده سپاه سوادکوه نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم خاصه شهدای منطقه خان طومان سوریه در بیان اهمیت ماه مبارک رمضان اظهار داشت: رمضان در مکتب پیامبر خدا صلی الله علیه وآله وسلم ماه ضیافت خداست، در این مهمانی بزرگ میزبان خداوند است و بندگان مومن مهمانند.

موسوی نژاد وسائل پذیرایی این دعوت الهی را ریاضت، زهد، مجاهده نفسانی و تقوا دانست.

موسوی نژاد در همین رابطه ادامه داد: یکی از تفاوتهای عمده ضیافت الهی با ضیافت مردمی در این است که ضیافت مردم با محور دعوت بسوی طعام و مادیات است، امادر ضیافت الهی محور، تقوی، ریاضت و مبارزه نفسانیبا شهوات و امیال شیطانی است.

وی از جمله ویژگیهای ضیافت الهی را ، بودن و نخوردن و قدرت داشتن و گناه نکردن و بر خواهش های دل «نه» گفتن دانست و افزود: تقویت تسلط بر نفس انسان را به وارستگی وقرب الی الله می رساند .

حجت الاسلام ذاکری هم در این نشست  با خطاب قرار دادن خانواده ها تأکید نمود: باید فرزندان را هر چه بیشتر با سبک زندگی اسلامی آشنا کرد و مهمتریمن فرصتی که در جهت نیل به این هدف برای فرزندان وجود دارد همین بستری است که در ماه مبارک رمضان مهیا گشت.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها