خبرهای داغ:
پیش از ظهر امروز مراسم شهادت امیرالمومنین علی (ع) با حضور پایوران و سربازان در حسینیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۱۳۲۵
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،مراسم شهادت امیرالمومنین علی (ع) با حضور پایوران و سربازان در حسینیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام موسی رجبی رزانی مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین سخنرانی و برادر ابراهیم یرلی مدیحه ثرایی کردند.

علی (ع) نماد کامل عبادت و بندگی است

حجت الاسلام موسی رجبی رزانی در این مراسم ضمن تسلیت شهادت امام علی (ع) گفت: حضرت علی (ع) شخصیت بزرگی بود که در هنگام شهادتش فرمودند: «فزت و رب کعبه» به خداوند قم که رستگار شدم.

وی خاطر نشان کرد: امام علی (ع) به فرزندش سفارش می کند که دین و قرآن را تنها نگذارید که دین در خطر انحراف است و کسانی که از یاران پیامبر (ص) بودند از دشمنان او شدند.

رجبی رزانی به ویژگی های حضرت علی(ع) اشاره کرد و یادآور شد: حضرت  علی (ع) به دنیا بی اعتنا بود و به خاطر همین اخلاص و اعمالش در محراب به شهادت رسید و افتخار شیعه است که پیرو امامی است که از تمام قید و بند دنیا رها شده بود.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین اظهار کرد: علی (ع) در اوایل ربیع الاول که پیامبر(ص) اعلام کردند که می خواهیم به مدینه مهاجرت کنیم، چندین نفر از مشرکان قصد کشتن پیامبر را داشتند که امام علی (ع) قبول کردند که در بستر پیامبر (ص) بخوابند که این از شجاعت و ولایت مداری امام علی(ع)است.

وی تأکید کرد: علی (ع) نماد کامل عبادت و بندگی است و همچنین الگوی کامل بشریت است که علاوه بر علی (ع) خانواده او هم الگویی برای جامعه بشریت است.

رجبی رزانی در خاتمه عنوان کرد: از سفارشات امام علی (ع) این است که نماز را بپا داریم، قرآن را تنها نگذارید، در راه خدا جهاد کنیم  و در حق فقراء و یتیمان کم نگذاریم.

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها