فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان:
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، با بیان اینکه بسیج دانشجویی موتور محرکه همه اقشار جامعه است، عنوان کرد: دانشجویان بخصوص دانشجویان بسیجی نسبت به آینده بیشتر امیدوار باشند و رسالت امید سازی در جامعه دانشگاهی را به نحو مطلوبی انجام دهند.
کد خبر: ۸۷۰۱۳۷۱
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان، سردار رضا ترابی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در جلسه دفتر بسیج دانشجویی بندرعباس با بیان اینکه بسیج دانشجویی موتور محرکه جامعه است، گفت: تیپ بسیج دانشجویی تیپی است که می تواند در همه اقشار جامعه حرکت،جنب و جوش، خروش و عدالت خواهی را شکل دهد و نیزاساتید و دانشجویان را به سمت و سوی مناسبی سوق دهد که بتوانند مسیر آینده خود را ترسیم کنند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان با اشاره به اینکه اقشار مختلفی از جمله بسیج اساتید، کارگر، طلاب و غیره در جامعه وجود دارد، اظهار کرد: بسیج دانشجویی از تمام پتانسیل خود می تواند استفاده کند در صورتی که سایر اقشار بسیج به دلیل محدودیت ها و معذوریت های موجود در جامعه قادر به انجام آن نیستند.

ترابی تاکیدکرد:بسیج دانشجویی موتور محرکه همه اقشار جامعه است لذا جنبس دانشجویی بهلحاظ دید باز، جنب و جوش و درگیری که با سایر گروههای همسو و غیر همسو در محیط باز دانشگاهی دارد از محدودیت و معذوریت کمتری برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه نسبت به بسیج دانشجویی انتظارات ویژه ای وجود دارد، تصریح کرد: دانشجویان بخصوص دانشجویان بسیجی بایستی نسبت به آینده بیشتر امیدوار باشند و رسالت امید سازی در جامعه دانشگاهی را به نحو مطلوبی انجام دهند حتیدر گروههای غیرهمسو نیز موج امید را ایجاد کنند.

ترابیافزود: علی رغم همه نامهربانی هایی که از سوی دوست و دشمن نسبت به این قشر وجود دارد ناامید نشوید، و احساس دوستی و برادری بین همه دانشجویان بسیجی وجود داشته باشد و مهربانی در بین اعضای بسیج دانشجویی باید به حد اعلی باشد.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان خاطرنشان کرد:در هر زمان که احساس شد با بیان اندیشه های خود می توانید به مجموعه بسیج دانشجویی کمک کنید بصورت صریح، شفاف و آنی اندیشه های خود را بیان کنید اما سیاه نمایی نکنید چون ممکن است به جنبش اصلی آسیب برساند.

ارسال نظرات