نماینده مردم زنجان وطارم در مجلس شواری اسلامی:
مهم‌ترین کاری که به فوریت در این باره باید انجام شود، رفع موانع تولید است.
کد خبر: ۸۷۰۱۴۳۵
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده مردم زنجان وطارم در مجلس شواری اسلامی در جمع مدیران اداره کل تعاون کارروفاه اجتماعی استان گفت: مهم‌ترین کاری که به فوریت در این باره باید انجام شود، رفع موانع تولید است، چرا که باز کردن بندهای متعدد از پای تولید، می‌تواند به ارتقای کمی و کیفی محصولات داخلی منجر شده و از این رهگذر هم فروش‌ کالای ایرانی در داخل افزایش یابد که کاهش تورم و واردات را در پی خواهد داشت و هم می‌تواند صادرات را افزایش دهد و بازارگشایی و درآمد ارزی بیشتری را برای کشور به ارمغان آورد.

دکتر فریدون احمدی افزود: رفع موانع تولید همچنین باعث توانمندی بنگاه‌های داخلی می‌شود که خود در رفع مشکل اشتغال بسیار موثر است.

وی اظهار داشت: برنامه‌ریزان و دولتمردان حتما بخوبی آگاهند که برای ایجاد اشتغال شاید زیاد به سرمایه‌گذاری جدید نیاز نباشد چرا که با همین وضعیت فعلی،‌ آن‌قدر ظرفیت خالی در اقتصاد کشور وجود دارد که می‌توان با رفع موانع تولید، همین ظرفیت‌ها را فعال و با کمترین زحمت، اشتغال جدید ایجاد کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس دهم با اشاره به اینکه واحدهایی که نقش اساسی در تولید دارند خاطرنشان ساخت: با خروج از رکود برای تعداد زیادی از افراد در استان زمینه اشتغال را فراهم می‌کنند.

همچنین در این دیدار مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان از اقدامات انجام شده وفعالیت های اداره کل گزارشی ارائه نمود گفت: ارتباط تنگاتنگ وبسیار مطلوب بین مدیران وکارکنان ادارات تابعه وزارت متبوع در استان باعٍث ارتقا خدمت رسانی به مرده شده است

احمد غریوی با اشاره به اینکه تشکیل مداوم کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان زنجان افزود: امید می‌رود تا بتوان مشکلات واحدهای تولیدی را با استفاده از این کارگروه حل کرد.

مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان تصریح کرد: امیدواریم از ظرفیت نمایندگان محترم و ساعی مجلس در جهت ایجاد اشتغال پایدار در استان بهترین استفاده را داشته باشیم

ارسال نظرات