جشنواره علمی- پژوهشی فرهنگیان بسیجی کشور،

کسب مقام اول جشنواره علمی- پژوهشی فرهنگیان بسیجی کشور توسط بانوی لرستانی

مدیر آموزشگاه استثنایی امام سجاد (ع ) شهرستان پلدختر موفق به کسب مقام اول دوازدهمین جشنواره علمی ، پژوهشی فرهنگیان بسیجی کشور شد .
کد خبر: ۸۷۰۱۴۶۲
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، فائزه رضایی مدیر آموزشگاه استثنایی امام سجاد (ع ) شهرستان پلدختر موفق به کسب مقام اول دوازدهمین جشنواره علمی ، پژوهشی فرهنگیان بسیجی کشور شد .

این جشنواره با موضوع شعار سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، در محورهای دهگانه وظایف مسئولان، مردم و معلمان و .... در ارتقاء شأن و منزلت معلم، چالش های اجرای سند تحول بنیادین (درون سازمانی- برون سازمانی) ، دانشگاه فرهنگیان از آرمان تا واقعیت ، احساس مسئولیت معلّمی در تعلیم و تربیت اسلام ،جایگاه آموزش و پرورش و معلّم در تقویت غیرت و عفت عمومی ، آموزش و پرورش، معلّم و مسائل اخلاقی جامعه ،اهداف و ابعاد تحریف خط امام (ره) ، جایگاه آموزش و پرورش در پروژه نفوذ فکری، فرهنگی و سیاسی دشمن ، فضای مجازی و نظام تعلیم و تربیت (فرصت ها و چالش ها) ، اهداف و ابزار نظام سلطه در تفرقه افکنی و دو قطبی کردن جامعه برگزار شد .

لازم به ذکر است این جشنواره با حضور وزیر محترم آموزش و پرورش در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد و از نفرات برتر تقدیر بعمل آمد .

ارسال نظرات