خبرهای داغ:
مسئول تذکرلسانی ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر شاهرود خبر داد:

برگزاری مانور تذکر لسانی در شاهرود

مسئول تذکرلسانی ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر شاهرود گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان مانور تذکر لسانی با حضور شوراهای امر به معروف و نهی از منکر بسیج مساجد و محلات شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۱۴۶۶
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴
حجت الاسلام سیدرضا مرتضوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با گرامیداشت میلاد امام حسن(ع) و دهه کرامت با اشاره به اجرای مانور تذکر لسانی در شاهرود گفت: با توجه به اهمیت موضوع امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و با توجه به ماه مبارک رمضان مانور تذکر لسانی با حضور شوراهای امر به معروف و نهی از منکر پایگاه های بسیج مساجد و محلات شاهرود برگزار شد.

وی افزود: در این برنامه خواهران و برادران بسیجی در ابتدا رزمایش نسبت به تذکر لسانی و اهمیت آن را در جامعه در محل حسینیه شهدا کانون جوانان بسیج توجیه شدند و در ادامه در خیابان امام(ره)،میدان امام(ره)،خیابان 22 بهمن و چهار راه باغزندان به اجرای مانور تذکر لسانی پرداختند.

مرتضوی با بیان اینکه این مانور با هماهنگی و همکاری ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر شهرستان و واحد امر به معروف و نهی از منکر بسیج سپاه شاهرود در روز میلاد امام مجتبی به عنوان امام تذکر لسانی همزمان با سراسر کشور برگزار گردید.

وی با بیان اینکه برگزاری این مانور از مصوبات ستاد احیا شهرستان است عنوان کرد: این مانور با رمز(یا حسن ابن علی(ع)) در قالب دو گروه 30 نفر خواهران و برادران و در قالب تیم های مختلف انجام پذیرفت.

مسئول تذکرلسانی ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر شاهرود با بیان اینکه با توجه به بازخوردی که گرفته شد مردم از این برنامه راضی و بر استمرار آن تاکید دارند افزود: با توجه به حدیثی که کم مستمر بهتر از زیاد منقطع است تلاش داریم این مانورها و انجام برنامه تذکر لسانی را دنباله دار و مستمر انجام دهیم و این تکلیفی بر دوش همگان است که معروفات را گسترش و از منکرات جلوگیری کنند البته با توجه به شرایط آن و استفاده از نیروهای آگاه به این امر که در بسیج این افراد آموزش دیده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها