عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: توقع ما از وزیر علوم این است که در این خصوص توجه داشته باشد و از به کار گرفتن عواملی که در فتنه نقش داشتند و محکوم هستند و به نوعی ممکن است فتنه را در اذهان زنده کنند، خودداری به عمل آورد.
کد خبر: ۸۷۰۱۴۶۹
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸
محمدعلی پورمختار عضو کمیسیون قضایی مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج درخصوص موضوع جنجالی حقوق‌های نجومی بیان کرد: مسئله پرداخت‌های حقوق‌های نجومی را در مجلس دنبال خواهیم کرد و حتما طرح تفحصی را از وزارت اقتصاد و دارایی، مجموعه شرکت‌های بیمه، بانکی و دولتی خواهیم داشت.

عضو کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه این مسئله باید دنبال شود گفت: این موضوع خواست مردم است و یک امر غیرقانونی به این شکل اتفاق افتاده که باید با جدیت دنبال کنیم تا به نتیجه مطلوب برسد و جلوی این کار گرفته شود لذا از این جهت تا آخر پیگیر این موضوع خواهیم بود.

نماينده مردم بهار و کبودرآهنگ با تاکید بر اینکه دولت نیز در این راستا باید یک اقدام جدی انجام دهد عنوان کرد: امیدواریم که فرمایش مقام معظم رهبری در این مهم شامل مرور زمان نشود و هر چه زودتر نتیجه اقدامات و تصمیمات به اطلاع مردم برسد.

پور مختار همچنین در واکنش به اقدام وزیر علوم درخصوص نصب حسن عابدی جعفری، از بازداشت شدگان فتنه 88، به عنوان نماینده وزیر و مسئول هماهنگی هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان گفت: فتنه موضوعی فراموش شدنی نیست؛ توقع ما از وزیر علوم این است که در این خصوص توجه داشته باشد و از به کار گرفتن عواملی که در فتنه نقش داشتند و محکوم هستند و به نوعی ممکن است فتنه را در اذهان زنده کنند، خودداری به عمل آورد.

عضو کمیسیون قضایی مجلس در ادامه تصریح کرد: نباید اجازه داد فتنه که یک موضوع تاریخی و حساس در کشور است، عادی شود و در جهت عادی سازی چهره‌های اصلی فتنه گام‌های این چنینی برداشته شود؛ آقای وزیر باید در این اقدام خود تجدیدنظر کند در غیر این صورت شخص بنده در مجلس این موضوع را پیگیری و طرح سوال خواهم کرد.
ارسال نظرات