خبرهای داغ:
امام جمعه شهر مجن:

قرآن رمز موفقیت انسان است

امام جمعه شهر مجن در محفل انس با قرآن کریم شهر مجن گفت: قرآن ریسمان محکم خداوند و نور روشنگری او و ذکر حکیم و صراط مستقیم است.
کد خبر: ۸۷۰۱۴۷۵
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام و المسلمین حسین جناتی در مراسم محفل انس قرآن کریم که به مناسبت ماه مبارک رمضان در مسجد امام حسین (ع) این شهر برگزار شد، ضمن تشکر از دست اندر کاران برگزاری این مراسم ، بیان کرد: قرآن ریسمان محکم خداوند و نور روشنگری ، ذکر حکیم ، صراط مستقیم و رمز موفقیت انسان است.

جناتی افزود: قرآن کریم پیوسته دارای تأثیر قوی و مؤثر در تقویت روابط ایمان انسان به خداوند عزوجل و عقیده توحید و دعوت به هرگونه اخلاق حسنه و نهی از هرگونه اخلاق رذیله و زشت بوده و به اذن خداوند تا قیام قیامت خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: همانا قرآن سفره گسترده مهمانی خداوند است، پس از سفره خداوند به اندازه تواناییتان بهره بگیرید چون شفای سودمند است، هر که به آن تمسک جوید محافظت میشود، و هر کس از آن پیروی کند، نجات مییابد و از راه راست منحرف نمی شود .

جناتی با بیان اینکه قرآن راهنمای ما انسان ها درزندگی است گفت: این کتاب حقیقتی است که هوا و هوس ها آدمیان در آن لغزش و انحرافی ایجاد نمی نماید ، پرهیزگاران از آن خسته نمیگردند، با تکرار فراوان کهنه نمیشود، و عجایب آن پایان نمی پذیرد.

همچنین در کنار این مراسم ، اجرای جمع خوانی قرآن کریم توسط جوانان و مسابقه قرآنی برگزار و با اهدای هدایایی از آنها تقدیر به عمل آمد.

این مراسم به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود در مسجد امام حسین (ع) شهر مجن برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها