مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود گفت: همزمان با فرارسیدن فصل تابستان بیش از 800 نفر از دانشجویان جهادگر به مناطق محروم شهرستان شاهرود در قالب 20 گروه جهادی تا پایان تابستان اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۷۰۱۴۷۶
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
محمد جلیلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به فعالیت های جهادگران دانشجو در عرصه محرومیت زدایی در قالب گروه های جهادی اظهار کرد: در تابستان سال 1395، 20 گروه جهادی تا پایان تابستان به مناطق محروم اعزام می شوند.

وی با اشاره به اینکه در ابتدای امسال تعداد 90 نفر از دانشجویان به اردوهای جهادی اعزام شدند افزود: این اردوها در قالب اردوهای سه روزه در مناطق محروم شاهرود و میامی برگزار گردید.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود عمده فعالیت های عمرانی را ساخت سرویس بهداشتی، زیباسازی مدارس، دیوار کشی، ساخت غسالخانه و خانه محروم عنوان کرد و بیان کرد: لایروبی قنات، برگزاری کلاس های آموزشی باغبانی، سم پاشی و واکسن به دام و طیور از جمله اقدامات در عرصه کشاورزی محسوب می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: پایش سلامتی روستائیان، ویزیت رایگان و آموزش بهداشت محیط،دهان و دندان در عرصه بهداشت و سلامت و هم چنین به انجام فعالیت‌های فرهنگی و علمی در اردوهای جهادی می پردازند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها