خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین بیان کرد: هفته حقوق بشر آمریکایی ضمن آن که فرصت مناسبی برای بازخوانی جنایات و اقدامات ضدحقوق بشر آمریکایی در ایران و همچنین توجه بیشتر به رخدادها و حوادث ششم تا دوازدهم تیرماه را در عرصه عمومی فراهم می سازد.
کد خبر: ۸۷۰۱۴۷۷
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶

 

محمدکشاورز مسئول فرهنگی سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در ارتباط با رخدادهای 7 تیر ماه بیان کرد: همانگونه که جمهوری اسلامی ایران، سلطه طلبی آمریکا را از مهمترین چالش های فراروی انقلاب اسلامی می داند، دولت آمریکا نیز یکی از اصلی ترین موانع سلطه خود بر جهان را اسلام ناب محمدی(ص) که ایران اسلامی پرچمدار آن است می داند.

وی گفت: طی 37 سال گذشته کوشیده است تا علاوه بر انجام انواع اقدامات خصمانه برای مهار انقلاب اسلامی، با بهره گیری از امپراطوری رسانه ای و دستگاه تبلیغاتی جریان ساز صهیونیستی موضوع «حقوق بشر» را که آمریکا با عنوان بزرگترین کشور ناقض آن در جهان شناخته می شود، به ابزار و حربه ای برای فشار بر کشورهای مستقل به ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مبدل سازد.

این مسئول متذکر شد: مداخله آشکار دولت آمریکا در امور جهانی با شعار برقراری حقوق بشر در جهان و بهره گیری از حربه دفاع از حقوق بشر برای اعمال فشار بر ایران در جهت تعدیل مواضع، تغییر سیرت و محتوای جمهوری اسلامی و دست برداشتن از احکام و شریعت اسلامی، ایجاد سنگرهایی را برای حفاظت از انقلاب اسلامی و اتخاذ موقعیت راهبردی برای تعیین رویکرد تهاجمی، تدافعی مقابله با تهدیدات فراروی نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاب می نماید.

کشاورز با اشاره به حوادث6/4/1360 تا6/4/66 تصریح کرد: سوءقصد نافرجام به مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در 6/4/ 1360 توسط گروهک تروریستی فرقان از جمله حوادث این روز می‌باشند.

مسئول فرهنگی سپاه استان قزوین خاطرنشان کرد: بمب گذاری دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی ایران در 7 /4/ 1360 توسط سازمان منافقین و به شهادت رساندن آیت الله بهشتی و 72 نفر از یاران ایشان، بمباران شیمیایی سردشت توسط جنگنده بعثی در 8 /4/66 که به شهادت 110 نفر و مجروح شدن 5000تن انجامید، به شهادت رساندن محمد کچویی رئیس زندان اوین در 8/4/60 از دیگر حوادث می‌باشد.

وی اضافه کرد: و همچنین به شهادت رساندن آیت الله صدوقی نماینده حضرت امام خمینی(ره)و امام جمعه یزد در11/4/61 توسط گروهک منافقین، شلیک موشک به هواپیمای مسافربری ایرباس ایران توسط ناو آمریکایی وینسنس در 12/4/66 که منجر به شهادت تمامی 290 نفر مسافر و خدمه آن هواپیما گردید نیز از دیگر موارد است.

این مسئول تصریح کرد: پیشنهادی که مقام معظم رهبری نیز در تاریخ 6/4/1394 در دیدار خانواده های معظم شهدای هفتم تیر و جمعی از خانواده های شهدای استان تهران با اشاره به حوادث هفتم تا دوازدهم تیرماه و ذکر چند نمونه از جنایاتی که با واسطه و بی واسطه توسط دولت آمریکا علیه ملت ایران صورت گرفته است، اعلام این ایام به عنوان هفته حقوق بشر آمریکایی را پیشنهاد خوب توصیف فرمودند.

کشاورز ادامه داد: از اینرو "هفته حقوق بشر آمریکایی" ضمن آن که فرصت مناسبی برای بازخوانی جنایات و اقدامات ضدحقوق بشر آمریکایی در ایران و همچنین توجه بیشتر به رخدادها و حوادث ششم تا دوازدهم تیرماه را در عرصه عمومی فراهم می سازد.

وی افزود: با توجه به جنایات آمریکا در سراسر جهان، به ویژه جنایات دو هفته اخیر دولت واشنگتن در منطقه و نیاز جهانی برای مقابله با شعارهای فربینده دفاع از حقوق بشر، می تواند با برنامه ریزی مناسب برای برگزاری مراسم ویژه با رویکرد تبیینی و روشنگری در خصوص جنایات و اقدامات ناقض حقوق بشر آمریکا، به گسترش جنبه منطقه ای و جهانی آن در آینده نیز امیدوار بود.

کشاورز اظهار کرد: در همین راستا سپاه حضرت صاحب الامر(عج)قزوین با هدف بازتولید و بازتعریف مبانی اساسی انقلاب اسلامی در دو محور استکبارشناسی و استکبارستیزی ، تقویت روحیه ظلم ستیزی و دفاع از حقوق واقعی مظلومان و همچنین عمق بخشیدن به درک و شناخت مردم در زمینه اقدامات و سیاست ها خصمانه آمریکا علیه انقلاب اسلامی برنامه هایی اجرا می نماید.

بازخوانی جنایات و افشای اقدامات ضد حقوق بشری و سیاست های خصمانه آمریکا علیه ایران، تبیین ابعاد اقتدار نظام اسلامی در مواجه با تهدیدات و  معرفی مجاری و بسترهای نفوذ دشمنان، تجلیل و تکریم ایثارگران انقلاب اسلامی(شهدای هفتم تیر، شهدای ترور و جانبازان شیمیایی، تبیین اندیشه و معرفی سیره و خصوصیات اخلاقی شهدای هفتم تیر ،معرفی چهره نفاق و سازمان تروریستی منافقان به عنوان ابزار دست استکبار جهانی از جمله برنامه‌های پیشنهادی در این هفته می‌باشد.

کشاورز در خاتمه متذکر شد: افشای اقدامات ضد حقوق بشری و سیاست های خصمانه آمریکا علیه ایران و تبیین ابعاد اقتدار نظام اسلامی در مواجه با تهدیدات و  معرفی مجاری و بسترهای نفوذ دشمنان در رسانه ها و مطبوعات استان ، استفاده از ظرفیت شبهای قدر و مراسمات هیئات و منابر جهت تبیین ابعاد مختلف جنایات آمریکا ، بخشی از برنامه های سپاه استان در گرامیداشت این هفته می باشد.

1001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها