حقیقتا چه اتفاقی در انقلاب اسلامی افتاده است که وزارت خارجه ایران، همه ی سعی خود را می کند تا بتواند نظر دولت های مرتجع عربی را جلب نماید که اسلام را قرآن بر سر نیزه کرده اند و زائران بیت الله را به قربانگاه منا برده اند.
کد خبر: ۸۷۰۱۴۹۹
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲
خبرگزاری بسیج / سرویسی سیاسی / رضا نظیف - چند سال پیش در سفری که به عتبات داشتم با دوستان عرب زبان از کشورهای عراق و سوریه و کویت و لبنان آشنا شدم. در میان صحبت هایی که با هم داشتیم این گونه دستگیرم شد که همانطور که واضح است، تمام مسلمانان و شیعیان آزاده در اقصی نقاط جهان اسلام چشم امیدشان به جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی و مسئولین و مردم انقلابی آن است.

در یچند روز اخیر خبر برکناری حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و افریقایی وزارت امور خارجه در رسانه های داخلی و خارجی منتشر شد که باعث نمایان شدن تعارضات جالب توجهی بود. انتصاب حسین جابری انصاری به سمت معاون عربی و افریقایی پالسهای عجیبی را برای دشمنان قسم خورده ی نظام و در نقطه ی مقابل محور مقاومت در سوریه و عراق و ... داشت، پالسهایی که به زعم رسانه های وابسته به ارتجاع و وابسته به استکبار حکایت از تغییر رویکرد سیستم دیپلماسی و در راس آن آقای ظریف نسبت به حوادث منطقه و تلاش در جهت جلب اعتماد امریکا و شرکای عربی امریکا در جهت پیشبرد اهداف پسابرجامی و به اصطلاح برجام دو دارد؛ برجامی که اگر صحت داشته باشد، بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب «خط انحرافی» است و موجبات امیدوار شدن دشمن و ناامیدی یاران انقلاب و مردم انقلابی و محور مقاومت را فراهم خواهد آورد.

حقیقتا چه اتفاقی در انقلاب اسلامی افتاده است که وزارت خارجه ایران، همان سازمانی که روی سردرش نوشته است «نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی» برای افتادن به دست و پای جنایتکارترین دولت و کشور تاریخ، همه ی تلاش خود را حتی به قیمت زیر پا گذاشتن منویات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب و پایمال شدن خون جوانان مظلوم و شهیدمان مصروف می دارد و همه ی سعی خود را می کند تا بتواند نظر دولت های مرتجع عربی را جلب نماید که اسلام را قرآن بر سر نیزه کرده اند و زائران بیت الله را به قربانگاه منا برذه اند و مسلمانان و حتی اعراب را می کشند و از این خطاها کوچکترین ابایی ندارند و زحمت عذرخواهی را هم به خود نمی دهند!

احتمالا باید هدفی بزرگ مدنظر دوستان دولتی و مدیران سیاست خارجی باشد که همه ی حیثیت نظام را فدای آن کرده و می کنند و نیروهای انقلابی را محروم و افراد به ظاهر میانه رو را جایگزین می نمایند. چه هدفی والاتر از جلب نظر و حمایت «کد خدا» و به تبع آن ایجاد آسایش ظاهری برای قشر خاصی از عوام و در نتیجه پیروزی در انتخابات از پیش باخته ریاست جمهوری آینده حال آنکه ید الله فوق ایدیهم ...

در نهایت لازم است به برادر امیرعبداللهیان خدا قوت بگوییم به خاطر حفظ مواضع انقلابی؛ باید افتخار کند به اینکه دشمن از ایشان ناراحت و از برکناری او خوشحال است و به رهبری و مردم عرض نماییم که خیالشان راحت باشد از اینکه هنوز سربازانی همچون قاسم سلیمانی زنده اند و جبران خطاها و بی تقوایی های سیاسی عده ای مرعوب را با ایمان و اقتدار خویش می نمایند و به دوستان اعتدالگرا بگوییم که فرجامی برای برجامهایتان وجود نخواهد داشت جز رسوائی و بی توجهی مردم به برخی اهداف سخیف و خفیف.
ارسال نظرات