خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان
مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان گفت: حلقه های شجره طیبه صالحین عامل اتحاد و جوشش بین جامعه، مردم و خانواده هستند.
کد خبر: ۸۷۰۱۵۱۴
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام حسینی در نشست هیئت عاشقان ولایت حوزه مقاومت بسیج شهید وهب اختلاف و تفرقه را اولین نقشه شیطان عنوان و اظهارداشت: خداوند در قرآن کریم از این نقشه پرده برداشته و به صراحت فرموده است شیطان میخواهد از هر راهی و با اخلال گری در روابط بین انسانها در بین شما اختلاف و تفرقه بیندازد.

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان عنوان کرد: حلقه های صالحین باید محلی باشد که بتواند روابط بین مردم ، بین خانواده ها و انسانها را به همدیگر جوش دهد و با تبیین و تبلیغ دستورات اسلام عامل وحدتی باشد در بین کسانی که از هر راهی چه از طریق روابط فردی و اجتماعی و یا چه سیاسی و خانوادگی دچار اختلاف شده اند.

حسینی ادامه داد: حلقه های صالحین باید عامل وحدت و یکپارچگی شوند و این کار بسیار بزرگ و ارزشمندی است.

همچنین با حضور حجه السلام شاه مرادی معاونت تعلیم وتربیت ناحیه سرایان و جمعی از بسیجیان مراسم افتتاحیه جوانه های صالحین در محل مسجد صاحب الزمان(عج) برگزار شد.

رحیم زاده مسول تعلیم وتربیت حوزه مالک اشتر سه قلعه در این مراسم از بر پایی کلاسهای اوقات فراغت در زمینه های برق ساختمان، سنگ تراشی و سرویس خودرو خبرداد.

وی هدف از برگزاری این کلاس ها را جذب حداکثری نوجوانان و جوانان به بسیج عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها