خبرهای داغ:
همزمان با هفته قوه قضاییه ؛

دادستان عمومی باغملک با جمعی از زندانیان دیدار کرد

به مناسبت هفته قوه قضائیه ، دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان باغملک در زندان حرفه آموزی استان خوزستان حضور یافت و به مشکلات قضایی مددجویان از نزدیک رسیدگی نمود.
کد خبر: ۸۷۰۱۵۷۲
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱

دادگستری شهرستان باغملک همزمان با هفته قوه قضائیه ، دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان باغملک در زندان حرفه آموزی استان خوزستان حضور یافت و به مشکلات قضایی مددجویان از نزدیک رسیدگی نمود.

مسئول روابط عمومی دادگستری شهرستان باغملک با اعلام این خبر گفت : تعامل قضائی زندان با دادگستری و حضور قضات در زندان و رسیدگی به مشکلات زندانیان یکی از راه حل های کاهش جمعیت کیفری در زندان است .
وی ضمن اشاره به رفع مشکلات قضائی جمعی از زندانیان در هنگام حضور قضات در زندان گفت: بازدید قضات از زندان باعث آشنایی هرچه بیشتر آنان با وضعیت موجود و همچنین در نظر گرفتن راهکارهای مناسب به جهت کاهش زندانیان گردیده که این امر موجب گشایش مشکلات قضایی زندانیان شده است.
فتحی مقدم در ادامه و با بیان اینکه در این دیدار چهره به چهره اکثریت مددجویان مشکلات خود را با دادستان محترم باغملک در میان گذاشتند ، تصریح نمود : مهمترین دغدغه زندانیان در زندان رفع مشکلات قضائی آنهاست که با حضور پررنگ جناب آقای کیانپوراتابکی در زندان و رسیدگی به مشکلات قضائی زندانیان ،مسئولین زندان نیز می توانند با آرامش به برنامه های اصلاحی و تربیتی مددجویان خود بپردازند .
وی از برنامه ریزی های صورت گرفته توسط رئیس دادگستری و دادستان در راستای بازدید نوبه ای و حضور قضات در جمع زندانیان تقدیر و تشکر نمود .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار