یک استاد دانشگاه در گفتگو با «بسیج»:

تجلیل از هنرمندان غیرمتعهد ضربه به نظام است

یک استاد دانشگاه گفت: متأسفانه هنرمندانی که هیچ تعهدی به نظام ندارند و قدمی برای ترویج و حفظ ارزش های انقلاب اسلامی برنداشته اند تشویق و تجلیل می شوند و این یعنی ضربه تمام عیار به نظام.
کد خبر: ۸۷۰۱۵۹۰
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲
محمد جلائی استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با شاعران گفت: ارزش های نهفته در نظام اسلامی ما برگرفته از دین اسلام و قرآن کریم است.

وی افزود: متأسفانه هنرمندانی که هیچ تعهدی به نظام ندارند و قدمی برای ترویج و حفظ ارزش های انقلاب اسلامی برنداشته اند تشویق و تجلیل می شوند و این یعنی ضربه تمام عیار به نظام.

جلائی بیان داشت: تجلیل از هنرمندان ضد انقلاب و غیر متعهد اگر از روی سهو باشد خطای بسیار بزرگی است و اگر از عمد اتفاق بیفتد ستمی نابخشودنی است.

جلائی خاطر نشان کرد: اینگونه تجلیل و تشویق ها از هنرمندان غیر اخلاقی بازگشت به عقب و قرارگیری در فکر طاغوت است، مواردی که گزارش شده باید هرچه سریعتر پیگیری و اصلاح شود که با چه نیتی این کارها صورت گرفته چراکه پیامدهای بسیار بدی را برای جامعه ما خواهد داشت.

این استاد دانشگاه گفت: برخی افراد به خاطر خشنودی عده ای با ارزش های انقلاب و نظام بازی می کنند و از افراد هتاک به ارزش ها تجلیل می کنند، لازم است نهاد های نظارتی جلوی اینگونه مسائل را گرفته و برخود کنند تا شاهد چنین دهن کجی هایی نباشیم.

ارسال نظرات