پیام تبریک مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان به مناسبت هفته قوه قضائیه:

کار و تلاش در عرصه احقاق حق مظلومان خدمتی است بس ارزشمند

کار و تلاش در عرصه احقاق حق مظلومان و عدالت گستری، خدمتی است بس ارزشمند و ستوده و آنگاه که این خدمت سترگ در مسیر خدایی و مطابق با احکام و تعالیم دین مبین اسلام باشد.
کد خبر: ۸۷۰۱۵۹۴
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،در پیام تبریک مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در گرامیداشت هفتم تیر، سالروز شهادت مظلومانه آیت الله دكتر بهشتی و ۷۲ تن از بهترین مردان عرصه شهادت و پایداری؛هفته قوه قضائیه آمده است:

بسمه تعالی

و ان حکمت فاحکم بینهم بالقسط ان الله یحب المقسطین "مائده آیه 42"

هفتم تیر، سالروز شهادت مظلومانه آیت الله دكتر بهشتی و ۷۲ تن از بهترین مردان عرصه شهادت و پایداری ، یاد آور یكی از تلخ ترین وقایع تاریخ انقلاب اسلامی است كه در عنفوان انقلاب اسلامی و با هدایت و طراحی دشمنان خارجی و همراهی دستهای آلوده عوامل و جریان كوردل نفاق رقم خورد.

قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران با پاسداری از قانون اساسی و سرلوحه قرار دادن رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری به عنوان رکن اساسی نظام، مسئولیت خطیر و حساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی و تحقق بخشیدن به عدالت عهده‌دار است.

کار و تلاش در عرصه احقاق حق مظلومان و عدالت گستری، خدمتی است بس ارزشمند و ستوده و آنگاه که این خدمت سترگ در مسیر خدایی و مطابق با احکام و تعالیم دین مبین اسلام باشد، در حقیقت تلاشی است الهی که رنگ و نشان از ذات احدیت و صفات خداوندی دارد چرا که حضرت باریتعالی خود بزرگ دادگر و عادل است و دادگاه عدلش عالمیان را فراگیر.

هفته قوه قضائیه فرصتی است مغتنم برای تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد در قوه قضایی کشور اسلامیمان و بویژه تجلیل و پاسداشت یاد و خاطره بزرگ معمار دستگاه قضایی، مجاهد نستوه و مجتهد متفکر، شهید مظلوم دکتر بهشتی و شهیدان والامقام این عرصه.

اینجانب به نمایندگی از جامعه ورزش و جوانان استان زنجان؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دكتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام (ره)، فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را به همه مسئولان قضائی، قضات و خدمتگذاران دستگاه قضا تبریك و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم در انجام مسئولیت خطیر پاسداری از قانون اساسی و تحقق عدالت به عنوان گفتمان اصلی انقلاب اسلامی با استعانت از الطاف الهی و در سایه مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) همواره موفق و سربلند باشند.

ارسال نظرات