همزمان با هفته قوه قضائیه:

گلباران مزار شهدا و تجدید میثاق با شهدا با حضور مسؤولان

مزار شهدای شهدای پایین زنجان همزمان با سومین روز از هفته قوه قضائیه گلباران شد.
کد خبر: ۸۷۰۱۶۰۰
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر روابط عمومی دادگستری استان زنجان گفت: امسال نیز مطابق سنوات گذشته برنامه‌های مختلفی در استان در حال اجرا است.

مهدی داشاد با بیان اینکه از جمله برنامه‌های اجرایی به مناسبت هفته قوه قضائیه دیدار مجموعه قضایی استان با نماینده ولی فقیه در استان زنجان بود، افزود: برگزاری نشست خبری رئیس کل دادگستری استان زنجان، معاونان رئیس کل دادگستری و روسای سازمانهای تابعه با خبرنگاران، مراسم افطاری و همایش تجلیل از همکاران نمونه مجموعه قضایی استان، هم‌اندیشی نمایندگان حقوقی در زنجان از جمله برنامه‌های اجرایی به مناسبت هفته قوه قضائیه است.

وی با اشاره به اینکه دیدار قضات با زندانیان، گلباران مزار شهدا و تجدید میثاق با شهدا و حضور در نماز جمعه از دیگر برنامه‌های اجرایی به مناسبت هفته قوه قضائیه در استان زنجان بود، اظهار داشت: برگزاری مسابقات ورزشی و ارائه مشاوره حقوقی در مساجد نیز از دیگر برنامه‌هایی است که به این مناسبت در حال اجرا است.

مدیر روابط عمومی دادگستری استان زنجان با بیان اینکه تا کنون برنامه‌های مختلفی در استان به مناسبت هفته قوه قضائیه اجرا شده است، تصریح کرد: هفتم تیر ماه امسال نیز مطابق سنوات مراسم بزرگداشت شهید بهشتی و 72 تن از یاران امام، ساعت 22 شب در مسجد شهدا برگزار می‌شود.

گفتنی است،رئیس کل دادگستری استان زنجان به همراه دیگر اعضای شورای قضایی، معاونان، قضات دادگستری استان زنجان، دادستان عمومی و انقلاب زنجان، مدیران کل بازرسی و پزشکی قانونی استان زنجان، مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان، کارکنان دادگستری کل این استان با حضور در مزار شهدای زنجان عطرافشانی و گلباران آن، با آرمان‌های بلند شهدا تجدید پیمان کردند.

در این مراسم حاضران ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا و اهدای گل، یاد و خاطره شهدا را با قرائت فاتحه‌ای گرامی داشتند.

ارسال نظرات