خبرهای داغ:
دردل دختر بی پناه عراقی در تبریز؛

نمی دانم خانواده ام به دست داعشی ها شهید شدند یا نه!

خبرگزاری بسیج: آیه غازی دختر 10 ساله و بی پناه عراقی با ابراز نگرانی از وضعیت سلامتی خانواده اسیر شده خود به دست داعشی ها، گفت: نمی دانم خانواده ام به دست داعشی ها شهید شدند یا نه!
کد خبر: ۸۷۰۱۶۳۹
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه، آیه غازی یادآوری کرد: پس از حمله داعش به شهر رقه به ناچار شهرمان را به مقصد کرکوک ترک کردیم ولی در بین راه اتومبیلی که خانواده ام در آن بودند راه را گم کرده و از سوی داعشی ها اسیر شدند.

وی که در شهر تلعفر استان نینوای عراق به دنیا آمده، افزود: با حمله داعشی‌ها از تلعفر حرکت کرده و به سمت سنجار رفتیم، مدتی را در سنجار سپری کردیم تا اینکه گفتند داعش به آن منطقه رسیده و باید سنجار را نیز ترک کنیم، این شهر را نیز به مقصد ربیعه ترک کردیم ولی از آنجائیکه اتومبیل من و عمویم با پدر و مادر و خواهر و برادرانم جدا بود آن ها راه را گم کرده و به دست داعش افتادند.

آیه غازی با تاکید به اینکه در حال حاضر در خانه عمویم زندگی می کنم. ادامه داد: الان من تنها مانده و هیچ خبری از خانواده ام ندارم، نمی دانم زنده اند یا داعش آن ها را به شهادت رسانده است.

وی با بیان اینکه همیشه با یادآوری خاطرات پدر و مادرم، گریه می‌کنم، اظهار داشت: چاره ای جز این ندارم و مطمئن هستم خداوند به زودی انتقام مظلومان را از این قوم ظالم خواهد گرفت.

آیه گفت: در حال حاضر مابین نجف و کربلا زندگی می کنیم که هوا سرد بوده و لوازم ضروری زندگی را نیز به سختی تهیه می کنیم، با وجود این همه سختی تنها می خواهم خبری از پدر و مادرم بشنوم که آیا مرده اند یا زنده اند.

این دختر بی پناه عراقی دعا کرد: امیدوارم با کمک خداوند، تلعفر از دست دشمنان آزاد شود و با بازگشت به شهر خودمان، با صلح و ارامش زندگی کنیم.

وی در مورد علت حضورش در ایران نیز، بیان داشت: به ایران آمدم تا شاید بتوانم خبری از خانواده ام به دست بیاورم، در ایران حس بسیار خوبی دارم چراکه کشوری امن است که مردم آن از نعمت آرامش و امنیت برخوردارند.

آیه غازی به دعوت اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی به شهر تبریز سفر کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها