قرآن مجید قانون و قاموس زندگی بشر است

برگزاری محفل انس با قرآن به میزبانی حوزه مقاومت بسیج اصناف شهید عراقی

محفل انسی در فضایی آکنده از عطر و معنویت قرآن به میزبانی حوزه مقاومت بسیج اصناف شهید عراقی سپاه ناحیه اراک برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۱۶۸۸
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، محفل انس با قرآن با حضور جمعی از خواهران بسیجی پایگاه حضرت زهرا(س) حوزه مقاومت بسیج اصناف شهید عراقی در حسینیه این حوزه با حضور مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اراک و جمعی از مسئولین شهرستانی برگزار شد.

در این آئین معنوی پس از تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید توسط قاریان برجسته استان مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اراک به ایراد سخنرانی پرداخت.

حجت‌الاسلام ماشاء الله عبدی در این مراسم نورانی، قرآن مجید را دارویی شفا بخش دانست و افزود: قرآن نباید در بین مسلمانان مهجور بماند بلکه باید با برگزاری محافل قرآنی در سطح جامعه ترویج شود.

وی ضمن تاکید بر اینکه ترویج قرآن مجید باعث کاهش جرم در سطح جامعه می شود، افزود: قرآن مجید قانون و قاموس زندگی بشر است و امروز دشمنان قرآن و اسلام می کوشند بین مسلمانان و قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) جدایی بیاندازند و فرهنگ با ارزش اسلامی و معنویت را از ما بگیرند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اراک تصریح کرد: شیعه همیشه باید در وسط میدان باشد و از دین و اسلام به خوبی پاسداری کند و این فرهنگ ناب را به دیگران نیز منتقل کند.

حجت‌الاسلام عبدی در پایان نیز خاطرنشان کرد: تمسک به قرآن و گام برداشتن در مسیر آموزه‌های قرآنی جامعه را از زوال و چالش‌ها نجات می‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات