به همت پایگاه مقاومت بسیج جوادالائمه(ع) سپاه ناحیه زرندیه

اجرای طرح جوانه‌های صالحین در پایگاه مقاومت بسیج جوادالائمه(ع)

طرح جوانه‌های صالحین در پایگاه مقاومت بسیج جوادالائمه(ع) سپاه ناحیه زرندیه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۰۱۶۹۰
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، طرح تابستانی بسیج در سراسر کشور با عنوان جوانه‌های صالحین و شعار "نشاط و تعالی در پرتو قرآن و نماز برگزار می‌شود.

امسال نیز مانند سال گذشته طرح جوانه‌های صالحین در پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات و جامعه زنان شهرستان زرندیه برگزار می‌شود و بسیجیان عضو حلقه‌های صالحین از برنامه‌های مختلف معرفتی، بصیرتی، تربیتی، اخلاقی و مهارتی بهره‌مند خواهند شد.

اجرای این طرح در تقویت و تعالی حلقه‌های صالحین و فراهم ساختن زمینه‌های جذب جوانان و نوجوانان به بسیج کمک خواهد کرد.

استفاده مطلوب از فرصت ایام تابستان، حفظ و انسجام حلقه‌های تربیتی صالحین و ایجاد شور و نشاط و تقویت روحیه معنوی در بین بسیجیان عزیز از اهداف برگزاری این طرح محسوب می‌شود.

به همت پایگاه مقاومت بسیج جوادالائمه(ع) سپاه ناحیه زرندیه در ماه مبارک رمضان ورزش تنیس روی میز نیز با عنوان طرح جوانه‌های صالحین در روزهای شنبه، دوشنبه و جمعه از ساعت 17 به مدت سه ساعت برگزار می‌گردد.

همچنین مراسم جزءخوانی قرآن کریم در ایام ماه مبارک رمضان توسط عموم بسیجیان از جمله شرکت کنندگان در کلاس‌های تابستانی این پایگاه مقاومت در قالب کلاس‌های طرح جوانه‌های صالحین برگزار می‌گردد.

لازم به ذکر است کلاس قرآن کریم و احکام در طرح جوانه‌های صالحین در روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنج شنبه از ساعت 18 به مدت دو ساعت برگزار می‌شود.

از دیگر اقدامات و برنامه‌های فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج جوادالائمه(ع) برپایی حلقه پیشکسوتان صالحین است که پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا و بهره‌گیری از مطالب ارائه شده از سوی سخنرانان در مسجد صاحب الزمان(عج) به اتفاق دیگر اعضای صالحین پایگاه برنامه پیاده‌روی در شب‌های ماه مبارک رمضان برگزار می‌نماید که از استقبال درخور توجهی در این مدت برخوردار بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات