مدیر کل صنعت، معدن و تجارت لرستان از رایزنی با شرکت سرمایه گذاری امید برای واگذاری کارخانه سیمان خرم آباد به این شرکت خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۱۷۰۳
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، صفی خانی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان که در استانداری برگزار شد، گفت: اگر سرمایه گذار کارخانه سیمان خرم آباد نتواند به تعهدات خود عمل کند بانک سپه این کارخانه را به شرکت سرمایه گذاری امید که وابسته به این بانک است و مالک چهار کارخانه سیمان نیز هست واگذار می کند؛ البته شرکت سرمایه گذاری امید نیز در این راستا اعلام آمادگی کرده است.

وی با بیان اینکه بانک سپه دو اخطار را برای کارخانه سیمان خرم آباد فرستاده است، افزود: اگر کارخانه سیمان بتواند در بورس افزایش سرمایه دهد بانک سپه با آنها کار می کند.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: عمده تجهیزات کارخانه سیمان وارد شده است و قرار شده است که حافظ منافع بانک هم در کارخانه مستقر شود تا تجهیزاتی از آن خارج شود.

صفی خانی با اشاره به اینکه سازکارهای لازم اندیشیده شده است تا واحدهای صنعتی نیمه فعال و راکدی که در قالب پروژه های اقتصاد مقاومتی تسهیلات دریافت می کنند به سرنوشت بنگاههای زوبازده دچار نشوند، اظهار کرد: در این راستا دسترسی بانک ها و اداره کل اطلاعات استان به سیستم بهین یاب به وجود آمده است و البته این امکان وجود دارد تا برای جلوگیری از بروز انحراف در همین ابتدای کار دسترسی دیگر نهادهای نظارتی به سیستم بهین یاب نیز فراهم شود.


ارسال نظرات