پیام فرمانده سپاه بهاباد به مناسبت روز جهانی قدس:

روز قدس شعار همیشه زنده تاریخ عدالت یعنی هیهات من الذله است

سرگرد پاسدار احمد حاجی زاده در پبامی از آحاد مردم شریف و همیشه در صحنه شهرستان بهاباد دعوت کرد تا با شکوه هرچه تمامتر مانند سالهای قبل در راهپیمائی روز جهانی قدس شرکت کنند.
کد خبر: ۸۷۰۱۷۱۱
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، در قسمتی از این پیام چنین آمده است :

نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس نشانه تدبیر و دوراندیشی حکیمانه امام راحل(ره) برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین بوده است تا برای همیشه مسئله فلسطین در یاد و خاطره مسلمانان عالم زنده بماند و فراموش نکنند که بیت المقدس پاره تن اسلام است.

در ادامه این پیام افزوده شده است: روز قدس نماد آزادی خواهی، ظلم ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلامی است تا با خروش یکپارچه علیه ظلم و بیداد، پرچم عدالت طلبی را در جهان برافراشته و ظرفیت و توان خویش را به رخ زیاده خواهان عالم بکشند.

فرمانده سپاه بهاباد یادآور شد : روز قدس شعار همیشه زنده تاریخ عدالت یعنی هیهات من الذله است. روز قدس معنای همبستگی اسلامی و پیروزی نظام توحیدی است.

وی با بیان اینکه روز قدس جلوه ای زیبا از بیداری اسلامی است گفت : روز قدس تبلور وعده الهی است که کاخ ظلم خداگریزان را از تارعنکبوت لرزان تر و نظام پوشالی طاغوت را لغزان و ناپایدار می داند.

امسال هم چون سال های گذشته با تاسی از روح بلند امام راحل و در پیروی از فرمایشات و رهنمودهای روشنگر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مد ظله العالی؛ مردم روزه دار و حق طلب و خداجوی بهاباد از مرد و زن و پیر و نوجوان و جوان حماسه ای دیگر را رقم زده و به ویژه در شهر سرافراز بهاباد بیرق آزادگی و دفاع از مظلوم را به اهتزاز در می آورند.

وی افزود:حضرت امام خمینی(ره) با یادگار گذاشتن روز جهانی قدس بر تارک تاریخ اعلام نمود تا مردم مسلمان جهان از ستمی که بیدادگران بر ملت مظلوم فلسطین روا می کنند، غافل نمانند..

وی با اشاره به این که روز قدس یک روز ملی و متعلق به همه مردم است و هیچ شائبه سیاسی نسبت به کودک کشی، از بین بردن حقوق بشر و اهانت به مسلمانان ساکن در فلسطین وجود ندارد ابراز داشت: برگزاری راهپیمایی و فریاد اعتراض به جنایت جنایتکاران یک اعتراض عقلایی و منطقی است.

فرمانده سپاه بهاباد با تأکید بر این که تشکیل روز قدس یک اقدام سیاستمدارانه از سوی حضرت امام بود که حتی دیدگاه تشیع و مذهبی نداشته باشند به فرزانگی این شخصیت پی می برند خاطر نشان کرد: ملت بیدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی پس از نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بنام روز قدس همواره به ندای رهبر کبیر انقلاب پاسخ دادند و با گذشت بیش از سه دهه حضوری فعال و چشمگیر در محکومیت جنایات صهیونیست ها با برگزاری راهپیمایی دارند.

وی در پایان از بسیجیان پاسداران و افشار مختلف ممردم شهید پرور شهرستان بهاباد دعوت نمود تا در روز قدس با شرکت با شکوه خود در راهپیمائی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان شرق و غرب بزنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار