امام جمعه بافق گفت:نامگذاری روز قدس توسط امام راحل(ره) نشان از تدبیر، شجاعت و دوراندیشی آن پیر فرزانه بود و امام با این نامگذاری موجبات عزت اسلام و مسلمین و ذلت استکبار را فراهم کرد.
کد خبر: ۸۷۰۱۷۱۲
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بافق، جلسه هماهنگی برنامه های بزرگداشت روز قدس در بافق در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.

در این جلسه امام جمعه بافق گفت:نامگذاری روز قدس توسط امام راحل(ره) نشان از تدبیر، شجاعت و دوراندیشی آن پیر فرزانه بود و امام با این نامگذاری موجبات عزت اسلام و مسلمین و ذلت استکبار را فراهم کرد.

حجت الاسلام سلیمانی افزود: روز قدس از جایگاه ویژه ای در جهان اسلام برخوردار است که در اثر آگاهی بخشی معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری به یک مسئله بین المللی تبدیل شده است.

وی عنوان کرد: مسئولان و برگزارکنندگان مراسم راهپیمایی روز قدس، برای هرچه بهتر برپا شدن این مراسم در شهرستان بافق برنامه ریزی کنند.

در ادامه فرماندار بافق با بیان این موضوع که اگر چه وضعیت اقتصادی کشور خوشایند نیست و مردم از عملکرد دولت گله مند می باشند اظهار داشت:در مردمی بودن دولت هیچ شبهه ای وجود ندارد.

طلایی مقدم افزود: با ظلمی که اسرائیل در حق مردم فلسطین کرده است و این روز مورد تایید همه گروههای سیاسی بوده و لذا یکی از مواردی که همواره مورد تاکید همه گروه های سیاسی می باشد روز جهانی قدس می باشد و زنده نگه داشتن این روز بر همه واجب است.

مسئول شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی بافق نیز اظهار داشت : اجرای برنامه های فرهنگی هنری ، توزیع بروشورو ویژه نامه و پوستر و تشکل های دانش آموزی که شرکت می کنند که از مهم ترین برنامه های روز قدس در بافق است .

سید علیرضا سلیمانی عنوان کرد : زمان و مکان برگزاری راهپیمایی روز قدس در بافق روز جمعه ساعت 12 ظهراز حوزه محمد رسول الله (بسیج بافق) واقع دربلوار امام خمینی (ره ) به طرف مسجد جامع این شهرستان با حضور مردم همیشه در صحنه بافق برگزار می شود.

انتهای پیام/سلمانی

ارسال نظرات