حجت الاسلام مهدی زاده رئیس حوزه علمیه باقرالعلوم(ع) گفت: در این ماه رمضان با خدا عهد ببندیم که نمازهایمان را با توجه و حضور قلب بخوانیم
کد خبر: ۸۷۰۱۷۵۱
|
۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج پرس ازسپاه تهران بزرگ ؛ رئیس حوزه علمیه باقرالعلوم (ع) تهران با حضور در حسینیه شهدای گمنام لشکر27 با تسلیت شهادت امیرمومنان (ع) اظهار داشت: اگر می خواهید خدا در این شب های قدر به شما نظر کند باید شکرگزار نعمت های او باشید.

وی افزود :در تمامی فعالیت های روزمره مان اعم از خوردن،خوابیدن،کار کردن ،نفس کشیدن و... باید شکرگزار خداوند متعال باشیم و شکر عملی این است که بتوانیم مقداری در فعالیتهای زندگی و کاری مان این را نشان دهیم.

وی ادامه داد :هیچ نعمتی بالاتر از نعمت ولایت نیست، در روز قیامت هرکس محبت و ولایت حضرت امیر(ع) را نداشته باشد، کمیتش لنگ است و شکرگزاری نعمت ولایت از اوجب واجبات است.

حجت الاسلام مهدی زاده تصریح کرد: هیچ فردی نمی تواند بگوید من مثل حضرت علی(ع) هستم، اما می توانیم روحیات و اخلاقیات خود را مانند این امام عزیز کنیم، همین امروز با خود عهد ببندیم که نمازهای مان را با توجه و حضور قلب بخوانیم و برای رسیدن به این امر باید تلاش مضاعفی انجام دهیم.

ارسال نظرات