شب زنده داران با حضور در امامزادگان و بقاع متبرکه با فریاد «بالحجه بالحجه»،شب قدر خویش را به مطلع الفجر رسانده و از بزرگ پروردگار عالم با تضرع و ناله تعجیل در امر فرج را طلب کردند.
کد خبر: ۸۷۰۱۷۵۹
|
۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،در دومین شب از لیالی قدر ،شبی که  سید الاوصیاء حضرت علی «علیه السلام»ختم قران رمضان که فرق شکافته اش گشایش قران برای قاریان تاریخ بود ،مردم دلداده علی (ع) و آل علی(ع) دیار علوی را بار دیگر با حضور در مساجد،امام زادگان و حسینیه ها با نوای «بعلی بعلی» گرد هم آورد.
 
 مازندرانی ها همزمان با مردم سراسر کشور در این شب احیاء با نوای «الهی العفو» خدای متعال را به شهید محراب قسم دادند که قدرشان را به نیکی رقم بزند.
 
بیدار دلان مازندرانی با ستاره های اشک شان  که نشان از معرفت و معنویت بود به ملائکی که متحیرانه فوج فوج به سمت زمین روانه می شدند درس بندگی دادند.
 
 بیداری و الغوث الغوث پیر و جوان،زن و مرد در شب شهادت مولای متقیان ،امیر عارفان علی (ع) در دیار لاله خیز مازندران گواه بر عشق مردم به خاندان عصمت و طهارت بود.
 
دل سوختگان حریم ولایت با نجوای «بفاطمه بفاطمه» با سیل اشک خدا را به آن بانوی بی نشان قسم دادند تا چشم انتظاری خانواده شهدای گمنام و شهدای مدافع حرمی که هنوز پیکر شهیدشان بازنگشته ،در این شب ها به سر آید و مازندران بار دیگر فرزندان خود را در آغوش بگیرد.
 
 روزه داران مازندرانی که با عطر و بوی شهدای مدافع حرم با طنین «بحسین بن علی ٍ بحسین بن علی» قران بر سر گرفته بودند، با توسل به سید الشهدا(ع) از خدای متعال خواستند تا شر ظالم و ریشه ظلم را در منطقه از بین برده و دست ایادی مستکبر را از سر شیعیان و مظلومان جهان کم کند.
 
عاشقان هشتمین ستاره  آسمان امامت و ولایت علی بن موسی الرضا(ع) با زمزمه «بعلی بن موسی بعلی بن  موسی»  عاجزانه از خدا خواستند تا لباس عافیت بر تن تمامی بیماران اسلام و مسلمین بپوشاند.

 شب زنده داران در جای جای این استان با حضور در امامزادگان و بقاع متبرکه با فریاد «بالحجه بالحجه»،شب قدر خویش را به مطلع الفجر رسانده و از بزرگ پروردگار عالم با تضرع و ناله تعجیل در امر فرج را طلب کردند.
 

ویژه‌برنامه‌های شب قدر  21 ماه رمضات حدود ساعت 22شب تا حوالی سحر با  سخنرانی، قرائت دعای جوشن کبیر ،مداحی و ادعیه ویژه این شب ها در مساجد،امام زادگان ،حسینیه ها در جوار شهدای گمنام مازندران بویژه حسینیه عاشقان سپاه کربلای ساری برگزار شد.

 
انتهای پیام/ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها