خبرهای داغ:
معاون فرهنگی سپاه استان قم:

باید در هفته حقوق بشر آمریکایی مردم را نسبت به جنایات آمریکا آگاه کرد

معاون فرهنگی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) استان قم گفت: باید در هفته حقوق بشر آمریکایی مردم را نسبت به جنایات آمریکا در حق جمهوری اسلامی آگاه کنیم و بدانیم تلاش برای بزک کردن چهره امریکایی ها، راه به جایی نمی برد.
کد خبر: ۸۷۰۱۷۸۹
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، اکبر بختیاری در جلسه شورای هماهنگی برنامه های راهپیمایی روز جهانی قدس و تبیین هفته حقوق بشر آمریکایی در قم افزود: حقوق بشر در آمریکا معنا ندارد و بسیاری از اقدامات آنها در ضدیت با حقوق بشر و کرامت انسانی است.

وی ادامه داد: تمام مشکلات و مصیبت های امروز منطقه به خاطر شیطنت ها و توطئه های آمریکا می باشد، اگر داعش امروز در منطقه جنایت می کند با حمایت این رژیم استکباری دست به این اقدامات می زند. 

بختیاری ضمن محکوم کردن اقدام رژیم آل خلیفه در سلب تابعیت از رهبر شیعیان بحرین یادآورشد: ریشه این جنایت ها و اقدامات پلید نیز توسط آمریکا و سعودی ها طراحی شده و به طور قطع آنها با این اقدام تیشه به ریشه خود می زنند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه استان قم اظهار داشت: همه ما باید در سطح داخلی، ملی و بین المللی جنایات آمریکا را برای نسل جوان تبیین کنیم.

از روز ششم تا 12 تیرماه به نام هفته حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است.

ششم تیرماه سال 1360 سوءقصد نافرجام به حضرت آیت‌ الله خامنه‌ ای، هفتم تیرماه سال 1360 بمب‌ گذاری و انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی و شهادت آیت‌ الله دکتر بهشتی و 72 یار صدیق انقلاب، هشتم تیرماه سال 1360 ترور و به شهادت رساندن شهید محمدکچوئی رئیس زندان اوین، یازدهم تیرماه سال 1360 ترور و به شهادت رساندن آیت ‌الله صدوقی نماینده امام«ره» و امام جمعه یزد، دوازدهم تیرماه سال 1367 شلیک مستقیم موشک به هواپیمای مسافربری ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران توسط ناو آمریکایی و شهادت تمام 290 مسافر و خدمه از جمله 66 کودک و 53 زن، بخشی از اقدام های ضدحقوق بشری است که سرویس‌ های امنیتی آمریکا و غرب به عنوان عامل، کمک‌ کننده و یا حداقل تشویق‌ کننده، ایفاگر نقش اصلی در وقوع آن ‌ها بودند. 
باید در هفته حقوق بشر آمریکایی مردم را نسبت به جنایات آمریکا آگاه کرد

ارسال نظرات