خبرهای داغ:
مردم مومن و روزه دار قصرشیرین در دومین شب از شب های پرفضیلت قدر همزمان با شب شهادت نخستین پیشوای شیعیان جهان امیر مومنان علی (ع) با حضور در مساجد این شهرستان و برگزاری آیین های باشکوه و معنوی تا پاسی از سحر در یک فضایی روحانی و ملکوتی ندای الغوث الغوث سر دادند.
کد خبر: ۸۷۰۱۷۹۵
|
۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از قصرشیرین، مردم خداجوی قصرشیرین با حضور گسترده در مسجد جامع قبل از اعمال دومین شب از شب های قدر در شب بیست و یکم رمضان، به استقبال تلاوت آیات قرآن کریم رفتند و در فضایی معنوی آیات نورانی قرآن را تلاوت کردند.
قرائت دعای پر فیض جوشن کبیر و همچنین آیین قرآن بر سرگرفتن و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برای واسطه کردن ایشان در نزد پروردگار و درخواست غفران و مغفرت الهی از درگاه با عظمتش از دیگر برنامه های دومین شب از لیالی قدر بود.
همچنین شرکت کنندگان در این آیین به عزاداری پرداختند و بر سر و سینه زدند و این گونه ارادات خود را به پیشوای خود نشان دادند.
اقامه نماز قضای سه شبانه روز و دعا و مناجات نیز از دیگر برنامه های شرکتت کنندگان در این آیین معنوی بود.
در این آیین سخنرانان به بیان اهمیت شب های قدر و همچنین بیان ویژگی های والای اخلاقی و شخصیتی امام علی (ع) برای مومنان پرداختند.
نظیر این آیین ها در مساجد شهری و روستاهای شهرستان های گیلانغرب و سرپل ذهاب با حضور مردم خداجوی و مومن این مناطق شب گذشته تا پاسی از سحر برگزار شد.
ارسال نظرات