خبرهای داغ:
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان؛

ماه رمضان بهترین فرصت برای ترویج ارزش‎های دینی است

حجت‌الاسلام نور الله ولی نژاد بر لزوم اشاعه فرهنگ و ارزش‎های اسلامی در جامعه تاکید کرد و گفت: ماه رمضان بهترین فرصت برای ترویج ارزش‎های دینی است.
کد خبر: ۸۷۰۱۸۵۳
|
۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت‎الاسلام نورالله ولی‎نژاد اظهار کرد: با توجه به اینکه انسان در ماه رمضان خودسازی می‎کند بهترین فرصت تبلیغ روحانیون برای ارزش‎های دینی است.

وی تصریح کرد: برقراری صلح، صفا، صمیمیت و فداکاری، انجام عبادت، ترک گناهان، دفاع از انقلاب اسلامی، دفاع از ولایت‌فقیه و دشمن‎شناسی از شاخصه‎های فرد مسلمان در دفاع از انقلاب اسلامی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: گاهی به دلیل جاهل بودن، مسائل معیشتی، اشتغال، ازدواج، مسکن، آب و نان جامعه از فرهنگ و ارزش‎های دینی فاصله می‎گیرد.

ولی‎نژاد فرهنگ را عامل موثر و تعیین‎کننده در هدایت و کنترل جامعه برشمرد و افزود: از طریق فرهنگ توان جامعه بیشتر می‎شود و سود آن علاوه بر فرد به سایر انسان‎ها نیز می‎رسد.

وی گفت: اگر انتظار داریم ترویج قرآن، ارزش‎های دینی، امر به معروف و نهی از منکر ترویج و تقویت شود باید توجه به فرهنگ ملاک باشد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه فرهنگ‌سازان جامعه نقش مهمی در تبلیغ مسائل دینی دارند، افزود: علما و روحانیون نقش اصلی را در فرهنگ‌سازی مسائل دینی دارند و ترویج حجاب و نماز جماعت در سایه تبلیغ علما انجام می‎شود.

ولی‎نژاد با بیان اینکه نقش تبلیغ در هشت سال دفاع مقدس بر هیچ‎کس پوشیده نیست، تصریح کرد: در پرتو تبلیغ روحانیون، علما و طلاب هشت سال دفاع مقدس مدیریت شد که این مهم نقش بی‎بدیل علما را نشان می‎دهد.
 
انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار