یک خیر، دو میلیارد ریال جهت ساخت غسالخانه و پارکینگ در روستای چگه میرزاوند از توابع شهرستان چگنی اهداء کرد.
کد خبر: ۸۷۰۱۸۶۱
|
۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیح، همزمان با شب شهادت مولای متقیان علی (ع) و شب قدر مراسم کلنگ‌زنی غسالخانه و بهره‌برداری از پارکینگ ۱۳ هزار متری این امر خیر با حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان چگنی، حجت الاسلام و المسلمین حنان مدیر کل ارشاد اسلامی استان لرستان، حجت الاسلام منصوری رییس سازمان تبلیغات شهرستان خرم آباد، جمعی از مسئولین شهرستان چگنی و بزرگان و اهالی روستای چگه میرزاوند برگزار شد.

در این مراسم همچنین با حضور مسئولین نماز جماعت و ضیافت افطارالمومنین در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) این روستا نیز انجام شد تا در ‌‌نهایت اخلاص از اقدام بزرگ و ماندگار نصرت الله جهانی چگنی به نیکی تجلیل و تمجید شود.

امام جمعه شهرستان چگنی در سخنانی با اشاره به آیات و احادیثی به اهمیت وقف و جایگاه آن در اسلام و تأثیرات مثبت اجتماعی آن ایراد نمود و در ادامه از نیت خالصانه این خیر ارجمند به نیکی تقدیر و تجلیل کرد و اظهار داشت: راه دسترسی و جاده ان روستا بسیار نامناسب است و ضرورت دارد فرمانداری، بخشداری و دهیاری در راستای اجرای کامل طرح هادی و بازسازی جاده این روستا ‌‌نهایت تلاش خود را انجام دهند.

حجت الاسلام و المسلمین حسین‌زاده آملی با بیان اینکه افراد زیادی از شهرستان چگنی به دلیل نداشتن شغل به دفتر امام جمعه مراجعه می‌کنند، اظهار داشت: پروژه مرغ ماهان این شهرستان در حال راه اندازی است و این پروژه در زمینهای روستای چگه میرزاوند واقع شده است لذا بایداز جوانان ساکن این روستا به طور حتم استفاده شود.

وی با بیان اینکه شهرستان چگنی پتانسیل و ظرفیت‌های فراوانی دارد، تصریح کرد: از همین روستا مسئولین ولایتمداری در مقامات کشوری و استانی منصوب هستند، اما متاسفانه شهرستان چگنی و حتی دفتر امام جمعه این شهرستان مظلوم واقع شده است.

فرماندار شهرستان چگنی نیز ضمن تقدیر و تشکر از مهندس جهانی چگنی در راستای احداث این غسالخانه و پارکینگ افزود: این کار خیر و بسیار ارزشمندی است و انتظار داریم این عمل نیک سرلوحه و سرمشقی برای دیگر ساکنین شهرستان چگنی باشد تا سرمایه گذاری در شهرستان چگنی انجام دهند.

قدرت الله ترابی‌نژاد با بیان اینکه برای توسعه شهرستان نوپای چگنی ضروت دارد تا افراد خصوصا ساکنین این شهرستان در سرمایه گذاری ورود پیدا نمایند، اظهار داشت: احداث بیمارستان، زمین فوتبال و... از جمله طرح‌هایی است که مشارکت بخش خصوصی و همت خیرین را می‌طلبد تا هر چه سریع‌تر به بهره برداری برسد.

وی در خصوص تاکید امام جمعه در راستای استخدام ساکنین این روستا در پروژه مرغ ماهان افزود: در این خصوص صحبت‌هایی با سرمایه گذار انجام شده است و تمام تلاش خود را در این خصوص انجام خواهیم داد.

ارسال نظرات