مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خبر داد:
مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: نمایشگاه پوستر «قدس، قرآن، پیروزی» بمناسبت روز قدس در ١٦ شهرستان استان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۰۱۸۸۷
|
۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳

قاسم مصفا، در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از گیلان، از برپایی نمایشگاه پوستر «قدس، قرآن، پیروزی» بمناسبت روز قدس در ١٦ شهرستان استان خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه شامل ٢٠ قطعه پوستر در ابعاد ٣٥ در ٥٠ سانتی‌متر است که عناوینی چون «مبارزه با طاغوت ضامن عزت و کرامت اسلامی و انسانی»، «رمز پیروزی»، «نفی معبودهای شیطانی»، «جنگ با سران کفر»، «کشتار بی گناهان»، «صف ایمان و نفاق»، «مقاومت، زیربنای پیروزی» و «بشارت پیروزی» را در بر دارد.

وی ادامه داد: «قتل هر بی گناه کشتار بشریت است»، «وجوب دشمنی با دشمنان خدا»، «تغییر حال برای تغییر سرنوشت»، «بیداری امت، وحدت اسلامی»، «رد سلطه کافران»، «قیام برای خدا»، «سخت‌گیری بر کافران و مهربانی با مومنان»، «مستضعفان وارثان زمینند»، «دشمنان خدا هیچند»، «باطل رفتنی است» و «حزب خدا پیروزمندانند» از دیگر عناوین این مجموعه نمایشگاهی است.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تصریح کرد: این مجموعه نمایشگاهی در اختیار ادارات شانزده‌گانه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قرار داده شده است تا در هفته پایانی ماه مبارک رمضان در نگارخانه‌ها و اماکن فرهنگی موجود به نمایش گذاشته شود.

مصفا متذکر شد: نمایشگاه مذکور با همکاری جمعیت دفاع از ملت فلسطین(دفتر گیلان) در سطح استان برگزار می‌شود.

 

ارسال نظرات