به مناسبت انفجار ساختمان حزب جمهوری اسلامی و روز جهانی قدس:
بار دیگر در آستانه روز قدس ، روز استکبار ستیزی و روز دفاع از مظلومترین ملت دنیا قرار داریم در مقابل همه این جنایت های آمریکا و استبداد جهانی ،بار دیگر به میدان می آییم.
کد خبر: ۸۷۰۱۸۸۹
|
۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسمه الله الرحمن الرحیم
سلام بر محمد و آل محمد و سلام بر رمضان و سلام بر شهید رمضان
امسال ماه رمضان متفاوت تر از سال های گذشته است ، امسال رمضان همزمان است با سالروز شهادت یاران انقلاب اسلامی در انفجار ساختمان حزب جمهوری اسلامی در هفتم تیر و شهادت شهیدانی که هرکدام برای خود وزنه ای بودند در انقلاب اسلامی ایران و در مقابل استکبار جهانی، امسال ماه رمضان همزمان است با دفاع جانانه مدافعان حرم از حریم آل محمد (ص) ، امسال رمضان همزمان هست با آزاد سازی مناطق مسلمان نشین کشور عراق از سلطه ویروس سرطانی ای به نام داعش.
برخود وظیفه میدانیم سالروز شهادت سروقامتان سبک بال و یاران ولایی انقلاب اسلامی را بر همه خدمتگذاران ملت در نظام جمهوری اسلامی تبریک و تسلیت گفته و یاد و نام و راهشان را گرامی بداریم.
اما نکته دیگری نیز در این ایام و در آستانه هفته قدس هفته دفاع از ملت مظلوم فلسطین قابل توجه است ، و آن 12 تیر روز افشای حقوق بشر آمریکایی است نظام مستبدی که به نام حقوق بشر سیاستهای ستم کارانه خود را در هر نقطه دنیا و بر خلاف منافع انسانیت به اجرا در می آورد.و در عین حال داعیه دفاع از حقوق بشر را نیز یدک می کشد.
اما انچه باید در این مقوله مردم ولایت مدار ایران اسلامی و همه امت جهان اسلام باید آن را بخاطر بسپارند این است که از مسئولین این نظام زور و سلطه بپرسند که :
کشتار بی رحمانه زنان و کودکان در سوریه و عراق و یمن در کجای این حقوق بشر آمریکایی قرار می گیرند؟
باید بپرسند که محاصره کودکان بی دفاع و مظلوم غزه و محروم کردن آنها از حقوق اولیه انسانی جزو کدامین بند از حقوق بشر آمریکایی است ؟
تصمیم گیری بجای مردم این کشور ها برای تغییر دولت دلخواه آنها و نشاندن عوامل و عناصری مثل داعش بجای دولتهای منتخب و برگزیده آنها در کدام منشور انسانی قید شده است؟
وصداها از این سوال که نشان از خوی استکباری و استبدادی سیاستمداران و سردمداران آمریکا دارد؟
اینک که بار دیگر در آستانه روز قدس ، روز استکبار ستیزی و روز دفاع از مظلومترین ملت دنیا قرار داریم در مقابل همه این جنایت های آمریکا و استبداد جهانی ،بار دیگر به میدان می آییم تا اتحاد امت اسلامی را برای رهایی همه ستمدیدگان مسلمان و غیر مسلمان از سلطه همه استبدادها به نمایش بگذاریم و با دستهای در دست هم فشرده شده و با مشتهای گرده کرده مسلمانان به همه دنیا نشان دهیم که امت واحده اسلامی همه تحرکات و شیطنت ها و تزویرهای دشمنان را به دقت رصد کرده و بر همه این طرح ها و نقشه های شوم تسلط اطلاعاتی و احاطه دارد و هرگز اجازه نخواهد داد تا صدای مظلومی در دنیا بی جواب بماند.
فرزندان سبز پوش و ولایت مدار امت اسلامی در سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل نیز به تاسی از مولا و مقتدای خویش حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام ، ضمن حفظ امادگی کامل خود برای انجام ماموریتهای محوله از سوی سلسله مراتب فرماندهی در همه عرصه ها ، از امت اسلامی و بخصوص ملت مسلمان استان اردبیل در خواست می کند با حضور دشمن شکن خود در راهپیمایی امسال روز قدس ، اقتدار ، صلابت و شجاعت و قدرت خود را به نمایش گذاشته و دفاع خود از مردم مظلوم کشورهای سوریه و عراق و یمن و بخصوص مردم در بند و تحت ستم فلسطین را اعلام دارند.
والسلام علیکم و رحمه ا... و برکاته
سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل
ارسال نظرات