فرشاد در مراسم مراسم سالروز شهادت حضرت علی (ع) در بهاباد:
فرشاد در مراسم مراسم سالروز شهادت حضرت علی (ع) در بهاباد گفت:حضرت علی (ع) نماد کامل عبادت و بندگی است و همچنین الگوی کامل بشریت است که علاوه بر علی (ع) خانواده او هم الگویی برای جامعه بشریت هستند.
کد خبر: ۸۷۰۱۹۲۹
|
۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، مراسم سالروز شهادت اولین امام شیعیان حضرت علی علیه السلام با حضور شیفتگان و ارادتمندان آن حضرت با شکوه خاصی در مسجد جامع شهرستان بهاباد برگزار شد

در این مراسم حجت الاسلام محمد علی فرشاد در سخنانی یا گرامی داشت ایام لیالی قدر وتسلیت سالروز شهادت حضرت علی (ع) به بیان ویژگی شخصیت آن حضرت و اهمیت شبهای قدر پرداخت و گفت: شب قدر فرصتی طلایی و استثتایی برای تعیین سرنوشت انسان ها و گشایش در کارها و مشکلات است.

وی به شهادت حضرت علی (ع) اشاره کرد و افزود: يست و يکم ماه مبارک رمضان، شهادت بزرگ مردي است که تاريخ به عظمت ايمان و صلابتش گواهي مي دهد. آن يگانه فرزانه اي که در خانه خدا زاده شد، با خدا زيست و سر بر سجده خدا به استقبال وصالش شتافت.

وی با بیان این که مومنان قدر این شب ها را بدانند گفت: هرچه عظمت قرآن را بیشتر بشناسیم بیشتر به اهمیت این شب پی برده و از آن استفاده کرده و با عبادت و توسل خود را به پله های سعادت نزدیکتر می کنیم.

فرشاد به طلب بخشش و دعا برای سعادت و سر بلندی امت اسلامی تاکید کرد و گفت: شب های قدر فرصتی برای دست یابی مومنان به اوج معنویت و عبادت و معرفت و آمرزش گناهان است.

وی به فضائل و شخصیت حضرت علی اشاره کرد و گفت:حضرت علی (ع) شخصیت بزرگی بود که در هنگام شهادتش فرمودند: «فزت و رب کعبه» به خداوند قسم که رستگار شدم.

وی به ویژگی های حضرت علی(ع) اشاره کرد و یادآور شد: حضرت علی (ع) به دنیا بی اعتنا بود و به خاطر همین اخلاص و اعمالش در محراب به شهادت رسید و افتخار شیعه است که پیرو امامی است که از تمام قید و بند دنیا رها شده بود.

وی تأکید کرد: علی (ع) نماد کامل عبادت و بندگی است و همچنین الگوی کامل بشریت است که علاوه بر علی (ع) خانواده او هم الگویی برای جامعه بشریت است.

حجت الاسلام فرشاد با بیان اینکهحضرت علی (ع) تمامی ویژگی پیامبر اسلام را دارد گفت:شخصی که از اوان زندگی اش در خانه پیامبر بوده و تحت نظر پیامبر تربیت شده، این چنین شخصی لیاقت و شایستگی جانشینی پیامبر را دارد.

نظیر این مراسم در مساجد صاحب الزمان (عج) ، انقلاب ، امام حسین و امام حسن عسکری، امام حسن مجتبی و مسجد ابوالفضل و فاطمیه محمد آباد بهاباد نیز برگزار شد.

ارسال نظرات