فرمانده قرارگاه خاتم‌الاوصیا مازندران مطرح کرد:

نفوذ اقتصادی مقدمه ای برای نفوذ فرهنگی دشمن

کد خبر: ۸۷۰۱۹۵۲
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیچ از مازندران ،فرمانده قرارگاه خاتم‌الاوصیا مازندران در گفتگویی با بیان اینکه کوته‌فکران می‌گویند چرا ما باید در کشور سوریه بجنگیم؟ در حالی که دشمن در حال برنامه‌ریزی جنگ جهانی سوم بود، گفت: مگر می‌شود آمریکا پس از 37 سال بیاید برای ما خدمت کند.

حجت‌الاسلام روح‌الله ترابی فرد اظهار کرد: فرزندان امام راحل کسانی هستند که اندیشه‌های سیاسی امام را در پیش بگیرند و ولایت‌پذیر باشند.

وی با اشاره به اینکه صحبت کردن از شهید کار هر کسی نیست تنها قرآن است که آیاتی درباره شهید و شهادت دارد، افزود: اولیاء الله اشتیاق زیادی برای شهادت داشتند و با ارزش‌ترین موجودات عالم انسان‌ها هستند و برترین آنها نیز پیامبران و امامان معصومند.

ترابی فرد بیان کرد: مقام معظم رهبری درباره شهدا می‌فرماید در دوران دفاع مقدس این افراد از جان و مال خودشان گذشتند و اکنون نیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن خودشان را برای دفاع از حرم آماده می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم خانواده و فرزندان خودشان را گذاشتند و برای دفاع از حرم رفتند، خاطر نشان کرد: برخی مدعی‌اند اینها به دلیل پول در سوریه می‌جنگند که باید پرسید آیا اینهایی که مدعی هستند، می‌توانند به‌خاطر پول بروند بجنگند، در حالی که شهدای مدافع حرم قبل از شهادت خمس و زکات مال‌شان را پرداخت می‌کنند و فقط به دلیل عشق و علاقه به حریم ولایت به دفاع از حرم اهل‌البیت (ع) که پای در میدان نبرد می‌گذارند.

ترابی فرد با اشاره به نفوذ بیگانه‌ها در اقتصاد کشورهایی نظیر اندلس و... افزود: اول با تجارت و نفوذ اقتصادی شروع می‌کنند تا به نفوذ فرهنگی دست پیدا کنند.

وی با تاکید فرزندان روح‌الله کسانی هستند که اندیشه‌های سیاسی امام راحل را در پیش بگیرند و ولایت‌پذیر تصریح کرد: شهدای والامقام بیشترین توصیه را به تبعیت از ولی فقیه در وصیت‌نامه‌های‌شان نوشته‌اند.

 فرمانده قرارگاه خاتم‌الاوصیا مازندران با اشاره به فتنه 88 گفت: دشمن بیشترین هجمه به نیروهای حزب‌الهی و نهادهای مقدسی نظیر سپاه و بسیج وارد کردند حتی به کمیته امداد امام خمینی نیز رحم نکردند.

ترابی فرد خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری مهر تائید بر خدمت دولت‌مردان زده‌اند اما باید بدانیم که فرزند ناخلف هم داریم، فیش‌های حقوقی که بعضی مواقع در فضای مجازی منتشر می‌شود همه واقعیت ندارد اما این‌ها را در غالب سیاسی نگنجانید ممکن است تعدادی انگشت‌شمار حقوق‌های اضافی بگیرند.

وی تصریح کرد: بعضی مواقع برخی برای نمایندگی در مجلس شورای اسلامی میلیاردها تومان خرج می‌کنند که به مجلس راه پیدا کنند که اینها جای سئوال و تعجب دارد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها