خبرهای داغ:
دوره ی آموزش ناصحین ویژه خدام آستان امامزاده ابراهیم علیه السلام دولت آباد توسط ستاد امر به معروف شهرستان برخوار با همکاری مسئولین آموزش این آستان در حال برگزاری است.
کد خبر: ۸۷۰۲۰۲۵
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ دوره ی آموزش ناصحین ویژه خدام آستان امام زاده ابراهیم علیه السلام دولت آباد توسط ستاد امر به معروف شهرستان برخوار با همکاری مسئولین آموزش این آستان در حال برگزاری است.
مسئول امور بانوان ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان برخوار در خصوص هدف برگزاری این دوره گفت: با توجه به فریضه ی مهم امر به معروف که واجب الهی بوده و کمتر مورد توجه قرار گرفته است و با توجه به استقبال زائرین در این آستان و دستور رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان برخوار، دوره آموزشی ناصحین برگزار می شود.

خانم عمویی با بیان اینکه در این دوره سعی شده است با بهره گیری از اساتید برجسته، مراحل امر به معروف به طور کامل به خدام آموزش داده شود، موضوعات جلسه را شامل: جایگاه امر به معروف و نهی از منکر، جایگاه آن در قرآن و روایات، صفات آمرین به معروف و نهی از منکر، شرایط و وجوب امر به معروف، ویژگی ها و مراحل امر به معروف و تاثیرات امر به معروف در جامعه برشمرد.

وی افزود: درحال حاضر این دوره در آستان امامزاده ابراهیم علیه السلام در حال برگزاری است که در پایان به خدام گواهی ناصحین ارائه می شود.

عمویی در پایان خاطرنشان کرد: پنج جلسه از این دوره قبل از ماه مبارک رمضان برگزار شده است و پنج جلسه دیگر نیز پس از ماه مبارک برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها