خبرهای داغ:
بیانیه؛

روز جهانی قدس، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است

در بیانیه سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه آمده است: روز جهانی قدس، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.
کد خبر: ۸۷۰۲۱۰۱
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه عشایری استان کرمانشاه، سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس بیانیه ای را صادر نمود.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قدس قبله نخست مسلمین و حرم دوم مسلمانان جهان ، سرزمین اصلی و وطن میلیونها  فلسطینی است که استکبار جهانی توسط رژیم غاصب صهیونیسم جنایتکار از سال 1348 این سرزمین را از دست ساکنانش خارج ساخت و تحت سلطه نیروهای اشغالگر قدس قرار داد.

بر همگان روشن است که فلسطین در روح و جان حضرت امام خمینی (ره) جای گرفته بود و ایشان در مواضع و سخنانشان همواره از آن یاد میکردند ، امام (ره) امت اسلامی را به تحریم اسرائیل و تشدید محاصره و افزایش مقابله تا آزادی سرزمینهای اشغالی از چنگ رژیم  صهیونیستی دعوت کردند.

امام (ره) با اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بعنوان روز قدس ، فرمودند: روز قدس روز جهانی است روزی نیست که فقط اختصاص  داشته باشد به مسلمان بلکه روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.

ملت مظلوم فلسطین امروز با مقاومت جانانه خود ، رژیم سفاک صهیونیستی را عاجز کرده است ،ودر عین مظلومیت ، قدرت صهیونیست غدار جبار را ، که پشت سر آنها قدرت امریکاست ، به چلش کشیده است و امروز صهیونیست و امریکای جهانخوار در فلسطین به بن بست رسیده اند و جز با تن دادن به  خواسته مردم فلسطین ،راه نجاتی ندارند.

لذا ما پاسداران سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه در روز قدس با حضور یکپارچه خود در راهپیمایی ، اعلام میداریم  که همواره در کنار ملت فلسطین تا آزادی قدس شریف خواهیم ماند و تا نابودی اسرائیل پلید در مقابل استکبار جهانی بخصوص آمریکای ظالم  ایستادگی خواهیم کرد.

روابط عمومی سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه

ارسال نظرات