سرمایه گذار بخش خصوصی مجتمع آبدرمانی گیوی:

احداث دومین مجتمع آبدرمانی گیوی با مشارکت بخش خصوصی

سرمایه گذار بخش خصوصی مجتمع آبدرمانی گیوی گفت: خوشبتانه روند ایجاد و احداث دومین مجتمع آبدرمانی به خوبی در حال سپری است؛ ولی به شدت نیازمند مساعدت بیش از پیش شهرداری گیوی برای تسریع عملیات اجرایی این پروژه مردمی هستیم.
کد خبر: ۸۷۰۲۱۰۷
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، شهر گیوی به عنوان یکی از اصلی ترین کانون های آبدرمانی ایران زمین و با وجود چشمه های متعدد درمانی دارای ظریفیت و پتانسیل بالایی در این زمینه می باشد.

اولین آبگرم معدنی گیوی و حمام سنگی این شهر از دیرباز میزبان هموطنان عزیزمان و همچنین پذیرای میهمانان و گردشگران خارجی بوده است.

حال با عنایت به گسترش گردشگری و با هدف ایجاد زیرساخت های لازم در این راستا و با عنایت و همکاری مسئولین دلسوز شهرستان؛ دومین مجتمع آبدرمانی گیوی که آب مورد نیاز آن از طریق قنات های متعدد و تاریخی شهر و با فاکتور های بالای معدنی تامین میگردد؛ در مرکز شهر و در محل حمام سنتی و تاریخی با سرمایه گذاری بخش خصوصی به بهره برداری خواهد رسید.

توماس شیر محمدی، سرمایه گذار بخش خصوصی دومین مجتمع آبدرمانی گیوی طی گفتگو با خبرنگاربسیج کوثراظهار کرد: خوشبتانه روند ایجاد و احداث این مجتمع آبدرمانی به خوبی در حال سپری است؛ ولی به شدت نیازمند مساعدت بیش از پیش شهرداری گیوی برای تسریع عملیات اجرایی این پروژه مردمی هستیم.

وی ادامه داد: بنا بر عقد قراردادی که فی مابین اینجانب و شهرداری موجود می باشد، مقرر گردیده است که اینجانب بنا بر وسعت عملیات اجرایی زمین مربوطه و همچنین مبلغ قراردادی ذکر شده که یقیناَ مبلغ کارکرد بیشتر از حد قرارداد خواهد بود؛ این مجموعه آبدرمانی را در فصل تابستان به اتمام برسانم.

شیرمحمدی برآورد و هزینه کرد برای اتمام این مجتمع آبدرمانی را بیش از 2 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در حالی که مبلغ ذکر شده قطعاَ برای اتمام مجتع آبدرمانی گیوی هزینه خواهد شد ولی شهرداری گیوی با قیمت کمتر از حد مذکور خواستار اجرای عملیات مجتمع ابدرمانی است که در روزهای آینده نتیجه اجرا یا عدم اجرای این پروژه توسط اینجانب مشخص خواهد شد.

متولی و مجری احداث دومین مجتمع ابدرمانی گیوی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز کرد: با عنایت به توجه بیش از پیش مسئولین امر شهرستانی این مجموعه آبدرمانی نیز احداث و با ظرفیت کامل معدنی و درمانی در اختیار همشهریان و میهمانان شهر عزیزمان گیوی قرار خواهد گرفت.

وی در پایان گفت: انتظار میرود با حمایت مسئولین این پروژه با سرعت عمل بخش خصوصی در مدت زمان مذکور به بهره برداری برسد؛ چرا که عزمی راسخ در بهره برداری از این پروژه مردمی را داریم و امیداریم که مسئولین امر نیز در قبال ای حسن نیت ما در اتمام هر چه سریعتر این پروژه همکاری های لازم را به عمل آورند.

گفتنی است که آب این مجتمع آبدرمانی گرم و کاملا معدنی بوده و از قنات های زیرزمینی شهر گیوی تامین می شود.


ارسال نظرات