خبرهای داغ:
در پي تکميل سبد محصولات فولادمبارکه، براي نخستين بار شمش هاي بلوم در ريخته گري فولادمبارکه توليد شد.
کد خبر: ۸۷۰۲۱۱۷
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج،معاون بهره برداري فولادمبارکه با اشاره به اين موفقيت گفت: فولاد مباركه برخود مي بالد كه كاركنان شريفش همواره در مسير تعالي حركت نموده و لحظه اي از مسير رشد غافل نيستند.

محمود اربابزاده افزود: توليد محصولات جديد و با ارزش افزوده در طول سالهاي اخير و حضور مؤثر و افتخار آميز در بازارهاي داخلي و خارجي و مجامع مطرح جهاني اقدامات عملي مديران و كاركنان فولاد مباركه در راستاي اقتصاد مقاومتي و موجب سربلندي بيشتر نظام عزيز اسلامي مان است .

وی تصریح کرد: همانطور که در خبرهاي قبلي آمد با توجه به تأكيد مدير عامل محترم شركت مبني بر توسعه محصولات مورد نياز بازار ، با تغيير و اصلاح قالب و سيستم خنك كاري ماشين ريختهگري مداوم و با همت و تلاش همه کارکنان درگير، موفق شديم ريخته گري شمش بلوم را بر اساس موارد فني مورد نياز برنامه ريزي کنيم و براي نخستين بار شمش بلوم در اندازه 200*300 توليد نماييم.

ارباب زاده در ادامه تصريح کرد: مارک ذوبي که براي توليد اين شمش ها انتخاب شده، گروه 4 فولادمبارکه يا همان فولادهاي با استحکام بالا ميباشد که براي نخستين بار، 5 بلوم 10 متري در واحد ريخته گري مداوم فولادمبارکه توليد شد.

معاون بهره برداري فولادمبارکه افزود: به همت مديريت و کارکنان ريخته گري مداوم، شمشهاي توليد شده روي ماشين شماره 4 انجام شد که اين شمش ها داراي کيفيت سطحي مناسبي هستند و بعد از اينکه خنک کاري انجام شد، تستهاي کيفي مانند تشخيص عيوب داخلي، آناليز فيزيکي، کشش، تست استحکام و ضربه انجام ميشود و سپس آماده ارسال به كارخانجات نورد مقاطع ميگردد.

ارباب زاده در پايان گفت: اين موفقيت که با همکاري کارکنان ريخته گري مداوم و واحدهاي درگير مانند تعميرگاه مرکزي و متالورژي و روشهاي توليد و فروش وبازاريابي کسب شد را به تمامي همکاران فولادمبارکه تبريک ميگوييم.

بهرام سبحاني- مدیرعامل فولاد مبارکه نیز با ارسال پيامي اين موفقيت را به همه کارکنان شرکت فولادمبارکه تبريک گفت. در متن اين پيام آمده: "

خواستن توانستن است

دوستان و همكاران عزيز، يكي از شاخصه هاي شركت هاي متعالي با نيروي كار خلاق و متعهد به سازمان، خلق ارزشهايي است كه ميتواند شركت را در مواقع مواجهه با بحران ايمن ساخته و با سرپنجه تدبير تهديدها را به فرصت تبديل نمايد.

توليد بلوم در خطي كه براي ريخته گري اسلب طراحي شده با تلاش خستگي نا پذير جمعي از همكاران در فولاد مباركه جمله معروف « ما ميتوانيم» امام عزيزمان را عينيت بخشيد.

اين موفقيت بزرگ را كه در آستانه راه اندازي ماشين ريخته گري شماره 5 و افزايش توليد فولاد خام، امكان ورود به بازار جديدي را فراهم مي سازد خدمت تك تك همكارانم در خانواده بزرگ فولاد مباركه اصفهان تبريك گفته، توفيق بيش از پيش عزيزان را از درگاه ايزد منان مسئلت دارم."

بهرام سبحاني- مدیرعامل فولاد مبارکه

ارسال نظرات
پر بیننده ها