خبرهای داغ:
شناسایی مناطق محروم و در اولویت اعزام گروه‌های جهادی بسیج از جمله موارد شاخصی که در جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای جهادی مطرح شد.
کد خبر: ۸۷۰۲۱۶۲
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، جلسه ستاد پشتیبانی از اردوهای هجرت بسیج سازندگی و قرارگاه اقتصاد مقاومتی شهرستان قزوین در سالن جلسات فرمانداری قزوین برگزار شد.

 این جلسه با حضور مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی شهرستان قزوین به منظور ساماندهی و تقسیم وظائف ادارات و سازمان‌ها در حمایت و پشتیبانی از اردوهای جهادی بسیج در تابستان ۹۵ ، به ریاست سیدعلی موسوی موینی فرماندار قزوین تشکیل شد.

بخشداران مرکزی قزوین، کوهین، طارم سفلی، الموت غربی و شرقی و شهرداران اقبالیه و کوهین و طارم و الموت و محمودآباد نمونه و فرماندهان نواحی امام سجاد(ع)قزوین و امام حسن مجتبی(ع) قزوین، رییس کمیته امداد شهرستان قزوین و جمعی دیگر از مدیران متولی برگزاری اردوهای هجرت از جمله میهمانان این جلسه بودند.

شناسایی مناطق محروم و در اولویت اعزام گروه‌های جهادی بسیج، احصاء نیازهای پرشکی و بهداشتی، فرهنگی و عمرانی هریک از بخش های تابعه قزوین و بسیج امکانات دستگاه‌های متولی برای تصریح در امر اجرای هرچه بهتر اردوهای جهادی از جمله مصوبات و دستاوردهای این جلسه بود.

امسال با برنامه‌ریزی انجام شده در ستاد اردوهای هجرت استان قزوین، بخش طارم سفلی به‌عنوان بخش محروم و پایلوت اعزام گروه‌های جهادی بسیج محلات و دانشجویی معرفی شده است.

 

4001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها