هادی محقق در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد
این کارگردان گفت: جای بحث مفاهیم انقلاب در کارهای سینمایی خالی است ما در برابر تاریخ مسئولیم، باید شفاف سازی کنیم و در مورد این حوادث منصفانه کار بسازیم تا برای همه باور پذیر باشد.
کد خبر: ۸۷۰۲۲۲۲
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴
هادی محقق کارگردان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری در مورد نبود آثار سینمایی در مورد حادثه هفتم تیر گفت: ای کاش در مورد حادثه هفتم تیر و شهدا کاری ساخته می شد واقعا این جای خالی احساس می شود.

وی افزود: اتفاق های زیادی وجود دارند که باید به آنها پرداخته شود این رویداد یک رویداد مهم و خوب تاریخی است که باید به آن توجه می شد و دغدغه مقام معظم رهبری در این مورد دغدغه درستی است.

محقق تصریح کرد: این حادثه مربوط به برهه ای از تاریخ کشور ما است و این فرمایشات رهبری یادآوری و تلنگر برای کسانی است که توجه ندارند، ایران با بحران های زیادی روبرو بوده که هر کدام موقعیت های خاص و عجیبی هستند که می توان آنها را به نمایش در آورد باید در مورد چنین حوادثی منصفانه کار ساخته شود.

وی اظهار داشت: کسانی که می خواهند در این مورد کار کنند نباید فقط تکلیفی و سفارشی کار کنند بلکه باید عمیق روی این موضوعات تحقیق کنند و از کارهای سرسری بپرهیزند، برای اثرگذاری کارهای تاریخی باید تمام واقعیت ها را نشان داد.

محقق افزود: جای بحث مفاهیم انقلاب در کارهای سینمایی خالی است ما در برابر تاریخ مسئولیم، باید شفاف سازی کنیم و در مورد این حوادث منصفانه کار بسازیم تا برای همه باور پذیر باشد.

ارسال نظرات