نماینده مردم شرق مازندران گفت:نباید مردم به دلیل مسائلی مانند فتنه، تحریم و فیش های حقوقی بالای برخی مدیران که در کشور مطرح می شود از نظام جمهوری اسلامی دلسرد شوند.
کد خبر: ۸۷۰۲۲۴۸
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،نماینده مردم شرق مازندران در مراسم شهادت امام علی(ع) که در مسجد جامع شهر رستمکلا یهشهر برگزار شد،تاکید کرد: باید پشت ولی امر مسلمین بایستیم همان گونه که یاران امام علی(ع) و امام حسین(ع) با وجود تعداد اندک پشت ایشان ایستادند و او را تنها نگذاشتند و فرهنگ و مکتب اسلام ناب را نهادینه کردند و همچنان این مقابله تا فروپاشی نظام سلطه ادامه دارد.

شاعری با اشاره به اینکه چرخ زمانه می چرخد مقابله با سلطه گری و استعمار ادامه دارد گفت: مسلمانان وظیفه دارند با بصیرت، آگاهی و برنامه ریزی در این مسیر ایستادگی و مقاومت کنند.

او عصاره انقلاب اسلامی را  ولایت فقیه دانست و تاکید کرد:  باید همه گوش به فرمان ایشان باشیم و نباید مردم به دلیل مسائلی مانند فتنه، تحریم و فیش های حقوقی بالای برخی مدیران که در کشور مطرح می شود از نظام جمهوری اسلامی دلسرد شوند.

شاعری افزود: ورود به مسائل حاشیه ای موجب از بین رفتن وحدت و یکپارچگی و ایجاد تفرقه میان مردم می شود و استعمارگران از این آب گل آلود ماهی می گیرند تا اثبات کنند که نظام جمهوری اسلامی توان مدیریت کشور را ندارد اما مسلمانان باید امید آن ها را مأیوس کنند.

 
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها