خبرهای داغ:
نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه آوج اذعان کرد: انتخاب و اعلام روز جهانی قدس یکی از مهمترین اقدامات و تصمیمات هوشمندانه رهبر کبیرانقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) بود.
کد خبر: ۸۷۰۲۲۷۱
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲

حسن میرزا بیگی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آوج گفت: انتخاب و اعلام روز جهانی قدس یکی از مهمترین اقدامات و تصمیمات هوشمندانه رهبر کبیرانقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) بود.


وی افزود: در سطح ملی و بین المللی انتخاب روز جهانی قدس بسیار خوب پذیرفته شده و یکی از روزهایی است که در دنیا شناخته شده است.


میرزابیگی اضافه کرد: این انتخاب که یک نوع نمادسازی از سوی امام خمینی(ره) است، باعث انسجام در بین مسلمانان شده و در تمام کشورهای مسلمان بر اساس اهداف همان نامگذاری، یک حرکت بزرگ بر علیه رژیم اشغالگر قدس رخ می دهد.


میرزا بیگی با عنوان اینکه یکی از مسایل و دغدغه هایی که ایران اسلامی قبل و بعد از انقلاب داشته اقدامات و عملکرد رژیم اشغالگر بوده است، گفت: در این ایام که تحولات جهانی و منطقه ایومسایل جهان عرب و جریانهای تکفیری تشدید شده، ضرورت و حساسیت روز جهانی قدس بیشتر احساس می شود.


وی با بیان اینکه "مصداق جمله امام(ره) که فرمودند: روز قدس، روز احیای اسلام است، امروز بیشتر و بهتر درک می شود، تصریح کرد: در ایران اسلامی که شکل دهنده اصلی روز قدس می باشد، باید با حساسیت بیشتری و بهتر از گذشته این مراسم را برگزار کرد.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آوج با عنوان اینکه مردم باید احساس کنند که حضور آنان تضمین تداوم انقلاب اسلامی است، افزود: مردم باید به این تبیین برسند که کشور ایران اسلامی که در عین حالی که در یک منطقه پر از آشوب و ناامن قرار دارد، از امنیت خوبی برخوردار است.


5002/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها