کارگردان و مستندساز گفت: دولتی ها و مسئولین به سراغ جوانهای حزب اللهی و مومن و خوش فکر و خوش ذوقی که مثل جزایر پراکنده کار می کنند بروند، اگر به سراغ اینها بروند رمان و مستند و فیلم می توانند تولید کنند ولی اگر سراغ همان آدمهای همیشگی بروند کار خوبی ساخته نمی شود.
کد خبر: ۸۷۰۲۳۰۱
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹
داود مرادیان کارگردان و مستندساز در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری در مورد نبود آثار سینمایی در مورد حادثه هفتم تیر گفت: بعد از صحبت های رهبری احتمالا کارگروهی می گذارند ولی امید من این است که بعد از تاکیدات ایشان دوباره سراغ مافیای همیشگی نروند.

وی افزود: امیدوارم شاهد فیلم های ضعیف و سطح پایین در این زمینه نباشیم، یا به سراغ شهید بهشتی نروند یا اگر می روند توسط افراد جوان و کاربلد و تازه نفس بروند، یک بار هم که شده مسئولین صدا و سیما و سرمایه گذاران ارزشی بی خیال رانت های همیشگی سریال سازی شوند و به سراغ جوانها بروند.

مرادیان تصریح کرد:رهبری قبلا تاکید کرده بودند که دولتی ها و مسئولین به سراغ جوانهای حزب اللهی و مومن و خوش فکر و خوش ذوقی که مثل جزایر پراکنده کار می کنند بروند، اگر به سراغ اینها بروند رمان و مستند و فیلم می توانند تولید کنند ولی اگر سراغ همان آدمهای همیشگی بروند کار خوبی ساخته نمی شود.

ارسال نظرات