خبرهای داغ:
فرمانده منطقه عملیاتی ارتش در غرب کشور:

امنیت کامل در مرزهای غربی کشورمان برقرار است

فرمانده منطقه عملیاتی ارتش در غرب کشور تاکید کرد که با تلاش های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مرزهای غربی کشور در امنیت کامل هستند.
کد خبر: ۸۷۰۲۳۲۲
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، امیر سرتیپ دوم منوچهر کاظمی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: رزمندگان ما در تمامی ساعات شبانه روز حتی در روزهایی که گرد و غبار و گرما با شدت فراوان در مرز مشاهده می شود، با قدرت تمام در مرز حضور دارند.
وی تاکید کرد: با حضور مجاهدانه تمامی نیروهای مسلح به ویژه نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران امنیت بسیار خوبی در مرزهای غربی کشور برقرار است.
فرمانده منطقه عملیاتی ارتش در غرب کشور تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اشراف اطلاعاتی کامل بر نیروهای دشمن دارند و در صورت مشاهده هرگونه تهدیدی آن را در نطفه خفه خواهند کرد.
امیر کاظمی اعلام کرد: رزمندگان و یگان های عملیاتی ارتش در آمادگی کامل هستند و برای عملیات در شرایط خاص آمادگی دارند.
وی با تاکید بر اینکه لحظه ای از ارتقا توان نظامی غافل نخواهیم شد، گفت: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران کاملا خودکفا هستند و با تکیه بر توان جوانان این دیدار راه پیشرفت را طی می کنند.
فرمانده منطقه عملیاتی ارتش در غرب کشور با بیان اینکه رزمندگان ارتش در کنار دیگر نیروهای مسلح در اوج اقتدار، آماده پاسخگویی به هر تهدید دشمن هستند، گفت: نیروهای مسلح به هیچ دشمنی اجازه نزدیک شدن به مرزهای ایران را نخواهند داد.
ارسال نظرات