دبیر هیئت مدیره بانک توسعه صادرات با اشاره به صادرات محور کردن تولید اظهار داشت: در زمینه صادرات محور کردن تولید، صادراتی کردن محصولات واحدهای تولیدی کوچک از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
کد خبر: ۸۷۰۲۳۵۴
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵

به گزارش سرویس بسیج اصناف و بازاریان کشور خبرگزاری بسیج، جلسه مشترکی بین کارگروه اقتصاد مقاومتی اصناف و بازاریان و بان،ک توسعه صادرات در محل  این بانک برگزار گردید.

در این جلسه دکتر اشرف پور دبیر هیئت مدیره بانک و رئیس حوزه ریاست ابتدا گزارشی در خصوص بسته حمایتی بانک توسعه صادرات در جهت افزایش صادرات جمهوری اسلامی ایران به سایر کشور ها ارائه داد.

وی با توجه به این که این بسته از جهت افزایش اعتبارات و هم سهولت اخذ اعتبارات قابل توجه خواهد بود بیان کرد: در این بسته واحد های کوچک تولیدی که توان صادرات داشته باشد در اولویت قرار می گیرد.

در ادامه جلسه اعضای کارگروه نقطه نظرات خود را در خصوص برخی نکات ضعف بخشنامه ها و دستورالعمل های اجرایی جهت اجرا شدن بسته حمایتی یادآوری نمودند و مقرر شد که موضوع بیشتر مورد کارشناسی قرار گیرد و در صورت نیاز اصلاحاتی انجام پذیرد.

در پایان حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان ابراز امیدواری کرد که این جلسات منجر به اقدام و عمل شده اند و با یک روحیه بسیجی باید موانع پیش رو برداشته شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار